۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » سیاست » شوراهای شهر و روستا » قزوین
  • شناسه : 41385
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
  • ارسال توسط :
در هفته فرهنگی قزوین برنامه فاخر و درخور توجه دیده نشده است
در هفته فرهنگی قزوین برنامه فاخر و درخور توجه دیده نشده است

در هفته فرهنگی قزوین برنامه فاخر و درخور توجه دیده نشده است

مدیرسازمان فرهنگی شهرداری به 30 سال قبل بازگشته است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خواستار پاسخگویی شهردار نسبت به عدم توانایی مدیر عامل سازمان فرهنگی در اجرای سیاستها ومطالبات شورا شد.

ولی چگینی نائب رییس شورا در جلسه علنی با انتقاد از عملکرد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اظهار کرد: در ادوار گذشته سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برنامه های بسیار متنوع و جذابی برای شهروندان در هفته فرهنگی قزوین اجرا می کرد و این برنامه ها برد کشوری برای جذب گردشگر هم داشت اما متاسفانه به نظر می رسد سقوط آزاد در این حوزه اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: در هفته فرهنگی قزوین برنامه فاخر و درخور توجه دیده نشده و این هفته به چند برنامه خلاصه شده است .

چگینی خاطر نشان کرد: مدیر سازمان فرهنگی شهرداری قزوین به جای اینکه به دنبال برنامه های جدید و به روز باشد با این برنامه هایی که برای هفته قزوین پیش بینی کرده به ۳۰ سال قبل بازگشته است.

وی خواستار تغییر نگاه شهردار قزوین درحوزه فرهنگی و تجدید نظر در انتخاب مدیریت سازمان فرهنگی ورزشی شد و گفت:وقتی بی کفایتی و عدم توانمندی مدیر این سازمان از سوی اعضای شورا ،پرسنل این سازمان ، شهروندان و سایر مجموعه ها وجود دارد چرا شهردار برای نگه داشتن این مدیر اصرار دارد ؟

نایب رئیس شورا همچنین خواستار پاسخگویی شهردار نسبت به عدم توانایی مدیر عامل سازمان فرهنگی در اجرای سیاست ها و مطالبات شورا شد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*