۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین » کردستان
  • شناسه : 27386
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
  • ارسال توسط :
سرباز وظیفه مهدی محرم به درجهٔ رفیع شهادت نائل  شد
سرباز وظیفه مهدی محرم به درجهٔ رفیع شهادت نائل  شد

سرباز وظیفه مهدی محرم به درجهٔ رفیع شهادت نائل شد

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: در پی وقوع درگیری مرزبانان گروهان مستقل مرزی بسطام استان کردستان با قاچاقچیان مسلح، سرباز وظیفه مهدی محرم که اهل و ساکن قزوین بود، به درجهٔ رفیع شهادت نائل شد. رحیم خامدی، سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین به “وقایع خبری ” گفت: در پی وقوع […]

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: در پی وقوع درگیری مرزبانان گروهان مستقل مرزی بسطام استان کردستان با قاچاقچیان مسلح، سرباز وظیفه مهدی محرم که اهل و ساکن قزوین بود، به درجهٔ رفیع شهادت نائل شد.

رحیم خامدی، سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین به “وقایع خبری ” گفت: در پی وقوع درگیری مرزبانان گروهان مستقل مرزی بسطام استان کردستان با قاچاقچیان مسلح، این گروهان حین پایش و مراقبت از نوار مرزی، با قاچاقچیان مسلح درگیر شد که در این درگیری، سربازان ولایت مقتدرانه و با شجاعت با قاچاقچیان مقابله کردند.

وی افزود: قاچاقچیان به محض مشاهدهٔ مرزبانان، اقدام به تیراندازی به‌سمت آنان کرده و مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب، مقابله به مثل کردند که به‌علت حجم زیاد آتش، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته و پس از ساعتی درگیری مسلحانه، عرصه را بر خود تنگ دیده و با استفاده از پوشش کوهستانی و تاریکی شب از محل متواری شدند.

خامدی افزود : در این درگیری سرباز وظیفه مهدی محرم که اهل و ساکن قزوین بود، با رشادت تمام در برابر قاچاقچیان مسلح ایستادگی کرده و در نهایت به درجهٔ رفیع شهادت نائل شد.

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین در پایان ضمن تبریک و تسلیت به خانوادهٔ این شهید والامقام و همرزمانش، خاطرنشان کرد: سلحشوران مرزبانی جانانه از مرزها دفاع می‌کنند و قطعاً راه این شهیدان در دفاع از کشور و ارزش‌های نظام و انقلاب ادامه خواهد داشت.

پایگاه خبری “وقایع خبری” شهادت این بزرگ مرد را به خانواده معظم او و عموم هموطنان تسلیت عرض می نماید . روحش شاد .