۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش ایران » ورزش جهان
  • شناسه : 474
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۴۶
  • ارسال توسط :
میلاد محمدی جانشین احتمالی کی‌ ران تیرنی مدافع چپ گران قیمت سلتیک
میلاد محمدی جانشین احتمالی کی‌ ران تیرنی مدافع چپ گران قیمت سلتیک

میلاد محمدی جانشین احتمالی کی‌ ران تیرنی مدافع چپ گران قیمت سلتیک

سایت «تاک اسپورت» انگلیس از میلاد محمدی بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان جانشین احتمالی کی‌ ران تیرنی مدافع چپ گران قیمت سلتیک نام برد. این سایت در ادامه می نویسد، تیرنی به شدت مورد توجه باشگاه آرسنال قرار گرفته و احتمال جدایی او از سلتیک و پیوستن به جمع توپچی‌ها بسیار زیاد است. […]

سایت «تاک اسپورت» انگلیس از میلاد محمدی بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان جانشین احتمالی کی‌ ران تیرنی مدافع چپ گران قیمت سلتیک نام برد.

میلاد محمدی

این سایت در ادامه می نویسد، تیرنی به شدت مورد توجه باشگاه آرسنال قرار گرفته و احتمال جدایی او از سلتیک و پیوستن به جمع توپچی‌ها بسیار زیاد است. هرچند که پیشنهاد اولیه ۱۵ میلیون پوندی آرسنال برای خرید این بازیکن از سوی سلتیک رد شد پیش بینی می‌شود آن‌ها این بار با پیشنهادی ۲۵ میلیون پوندی برای خرید این بازیکن برگردند.این گزارش می‌افزاید، با توجه به جدایی بالقوه تیرنی از باشگاه سلتیک، این تیم برای فصل آینده به یک مدافع چپ نیاز دارد. برای کسانی که از جام جهانی گذشته لذت بردند، نام میلاد محمدی ممکن است آشنا باشد.

این بازیکن ملی پوش ایران یک شبه به یک پدیده تبدیل شد، او در چند دقیقه آخر بازی مرحله گروهی مقابل اسپانیا، در پرتاب اوت با پشتک ناکام ماند.محمدی پیشنهاد تمدید قرارداد تیم احمد گروزنی روسیه را نپذیرفت، در حال حاضر بازیکن آزاد است و همچنین می‌تواند در جناح راست زمین هم بازی کند.

لازم به ذکر است، سایت فوتبال بلژیک میلاد محمدی  را در فهرست خرید اندرلخت بلژیک نیز قرار داده است.