۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 32501
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۰۵
  • ارسال توسط :
قزوین با فورانی از ظرفیت‌های اقتصادی روبرو است
قزوین با فورانی از ظرفیت‌های اقتصادی روبرو است

قزوین با فورانی از ظرفیت‌های اقتصادی روبرو است

فضای تصمیم گیری در شهرداری و شورا باید در مسیر سرعت و تدبیر قرار بگیرد .

وقایع خبری: استاندار قزوین در نشست علنی شورای اسلامی شهر قزوین با تاکید بر پیگیری حل مشکلات شهروندان از سوی مدیران اجرایی و حوزه مدیریت شهری با اتکا به روحیه جهادی و انقلابی، گفت: فضای تصمیم گیری در شهرداری و شورا باید در مسیر سرعت و تدبیر قرار بگیرد تا شاهد شرایط مناسب تری در خدمت رسانی به شهروندان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: باید از اختیارات قانونی خود به بهترین شکل برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنیم.

استاندار همچنین گفت: برای حل بهتر مسایل و مشکلات استان و شهر قزوین سلسله نشست‌های خود را با معتمدین برگزار خواهیم کرد و استفاده از ظرفیت نخبگان و بانوان نیز در این خصوص در دستور کار قرار دارد.

 اعلایی با بیان اینکه میراث‌دار غفلت‌ها و بی برنامه‌گی ادوار گذشته هستیم،  اظهار کرد: به دلیل کوتاهی‌ها با کار‌های زمین مانده و اقدامات تلنبار شده در استان روبرو هستیم، اما رویکرد ما تلاش مجدانه برای حل آن‌ها بوده و در این راستا از همه توان و ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کنیم.

استاندار افزود: توجه به این مهم که حل مشکلات از مطالبات مهم شهروندان استان است باید در این راستا به شکل جهادی تلاش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه قزوین با فورانی از ظرفیت‌های اقتصادی روبرو است، گفت: در خیلی از مناطق باید با ذره بین دنبال ظرفیت‌ها و فرصت برای ارتقا بود، اما شرایط در قزوین متفاوت است و از این فرصت باید برای خدمت رسانی بهتر به مردم بهره بگیریم.

اعلایی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار داشت: مطالبه گری در شهروندان نیز باید مورد توجه باشد و به توسعه و رشد در عرصه‌های مختلف کمک کند.

وی اظهار داشت: دشمن امروز شمشیر را از رو کشیده و همه ظرفیت‌ها و تلاش خود را برای خدشه به اقتدار و وحدت و انسجام ما به کار گرفته و در این شرایط باید بیشتر هوشیار باشیم و با همدلی و انسجام نقشه‌های آن را خنثی کنیم.