۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » البرز
  • شناسه : 32226
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۱۱
  • ارسال توسط :
عاملان آتش زدن پیکر دختر جوان دستگیرشدند
عاملان آتش زدن پیکر دختر جوان دستگیرشدند

عاملان آتش زدن پیکر دختر جوان دستگیرشدند

مقتول برای انجام عمل زیبایی به یک کلینیک در استان تهران مراجعه کرده بود.

 کارکنان کلینیک زیبایی که در اقدامی هولناک جسد دختری را که حین عمل جراحی فوت کرده بود، سوزانده بودند، توسط پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد دستگیر شدند.
سرهنگ «محمد نادربیگی» رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این خصوص بیان داشت: در پی کشف جسد نیمه سوخته در بیابان‌های اطراف آزادراه غدیر در نظرآباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و بررسی سوابق افراد گمشده متوجه شدند که جسد متعلق به دختری جوان ساکن تهران بوده که مدتی پیش خبر ناپدید شدنش به پلیس اعلام شده است.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: با شناسایی هویت جسد، تحقیقات کارآگاهان برای کشف زوایای پنهان پرونده آغاز و با انجام اقدامات پلیسی اطلاعاتی مشخص شد که مقتول برای انجام عمل زیبایی به یک کلینیک در استان تهران مراجعه کرده و پس از آن خبری از وی دریافت نشده است. پس از بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که مقتول حین عمل زیبایی دچار ایست قلبی شده و عوامل کلینیک با انتقال جسد به بیابان‌های اطراف نظرآباد اقدام به آتش زدن وی کردند.
سرهنگ نادربیگی با اشاره به دستگیری ۵ نفر درخصوص این عمل غیر انسانی، خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.