۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اردبیل
  • شناسه : 32514
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۵۲
  • ارسال توسط :
شوهر خشمگین همسر و دخترانش را آتش زد
شوهر خشمگین همسر و دخترانش را آتش زد

شوهر خشمگین همسر و دخترانش را آتش زد

پدر خانواده در حالت روحی و روانی نامتعادل بوده است.

مرد عصبانی وقتی همسرش از خانه قهر کرد و رفت او را با تهدید و زور به خانه برگرداند اما در اقدامی هولناک زن جوان و دو دخترش را به آتش کشید.
علی محبوبی‌پور، مدیرکل دفتر امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجران خارجی استانداری اردبیل در تشریح این ماجرا اظهار کرد:ساعت ۲۱:۴۱ شامگاه دوشنبه خبر آتش گرفتن یک خانه در شهر «آلنی» مشگین‌شهر به آتش‌نشانی و پلیس اعلام شد . وقتی مأموران به محل رفتند مشخص شد آتش سوزی عمدی بوده و مردی ۳۶ ساله بر سر اختلافات خانوادگی خانه را آتش زده است.در ادامه مأموران دریافتند همسر این مرد به خاطر اختلافات خانوادگی قهر کرده و همراه دو دختر ۹ و ۵ ساله‌اش از خانه رفته بودند اما این مرد آنها را به زور به منزل آورده و بعد از درگیری در خانه را بسته و خانه را به همراه همسر و دو دخترش با بنزین آتش زده است.
علی محبوبی‌پور در ادامه گفت: همسایه‌های این خانواده شامل دو زن و سه مرد نیز که برای کمک به این خانواده آمده بودند، دچار سوختگی شده و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی با بیان اینکه در این حادثه تلخ کل اموال منزل نیز دچار حریق شده و سوخته است، خاطرنشان کرد: همسر و دختران این خانواده با ۱۰۰ درصد سوختگی به بیمارستان منتقل شده‌اند.
مدیرکل دفتر امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجران خارجی استانداری اردبیل اضافه کرد: پدر خانواده در حالت روحی و روانی نامتعادل بوده و به دنبال اختلاف شدید خانوادگی، آتش به جان همسر و فرزندان خود انداخته است.