۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اردبیل
  • شناسه : 26646
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۲۱
  • ارسال توسط :
۱۰۲ مصوبه در سفر استانی رئیس جمهور به اردبیل
۱۰۲ مصوبه در سفر استانی رئیس جمهور به اردبیل

۱۰۲ مصوبه در سفر استانی رئیس جمهور به اردبیل

رئیس دفتر رئیس جمهور از نهایی شدن ۱۰۲ مصوبه در سفر استانی رئیس جمهور به استان اردبیل خبر داد.

وقایع خبری / اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور در ارتباط زنده تصویری با استودیوی پخش خبر ۲۱ شبکه اول سیما در حاشیه جلسه شورای اداری استان اردبیل در محل سالن ولایت این شهر افزود: مصوبات پایانی سفر رئیس جمهور در حال نهایی شدن است.
او ادامه داد: در این سفر حدود ۱۰۲ مصوبه برای پروژه‌های گوناگون این استان صورت خواهد پذیرفت برخی از آن‌ها ناظر به پروژه‌های کلان و مگاپروژه‌های در حال اجرا در اردبیل است.

در این میان آن‌هایی که نیمه تمام هستند در اولویت ما خواهد بود و در تأمین اعتبار قرار خواهند گرفت. پروژه‌هایی مانند راه آهن میانه، اردبیل و پروژه پایا به سند خداآفرین و پروژه‌هایی در کشت و صنعت مغان در خصوص کشت‌های گلخانه‌ای و پروژه آزادراه اردبیل به پارس آباد و مشکین شهر را می‌توان نام برد که در این سفر مشکلاتشان مرتفع و تسریع در اجرا شد.

اسماعیلی افزود: بخشی از این مصوبات ناظر به محرومیت زدایی از نقاط مختلف استان است در این ارتباط کمک‌هایی به محرومان و مشاغل خانگی و تأمین نیازمندی‌های افراد تحت پوشش کمک‌های امداد و بهزیستی و ستاد اجرایی و بنیاد مستضعفان برای کارآفرینی در حوزه‌های گوناگون انجام خواهد شد. پروژه‌های دیگری مانند راه‌های روستایی و گاز رسانی به تعداد زیادی از روستا‌ها و جمع آوری مدارس کانکسی در استان اردبیل نیز از اولویت‌های مورد تصویب قرار گرفته است.
رئیس دفتر رئیس جمهور ادامه داد: پروژه‌هایی در حوزه بهداشت و درمان و تکمیل برخی بیمارستان‌ها در شهر‌های مختلف استان اردبیل و تکمیل برخی مدارس در این استان در زمره پروژه‌های مصوب نهایی در سفر استانی رئیس جمهور قرار گرفته و ان شاء الله عملیاتی و اجرایی خواهد شد.