۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 471
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۴۳
  • ارسال توسط :
  • منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
رسانه ملی توانست تلاش آمریکایی‌ها را نقش بر آب کند
رسانه ملی توانست تلاش آمریکایی‌ها را نقش بر آب کند
رییس صدا وسیما در مشهد گفت :

رسانه ملی توانست تلاش آمریکایی‌ها را نقش بر آب کند

رسانه‌های استانی به خاطر ارتباط نزدیک با مردم نقش بسیار مهمی در ترویج فرهنگ مقاومت دارند.

علی عسکری رئیس رسانه ملی در همایش مدیران مراکز صدا و سیما که در مشهد برگزارشد ، گفت : آمریکایی‌ها برنامه‌هایی برای برهم زدن نظام اسلامی داشتند که رسانه ملی با نقش مهم و تاثیرگذار خود توانست تلاش آمریکایی‌ها را نقش بر آب کند و شکست دهد.

وی افزود:از اقدامات تاثیرگذار رسانه‌ها می‌توان به ۱۳ آبان، چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به ویژه ۲۲ بهمن اشاره کرد.رئیس رسانه ملی با اشاره به انهدام پهپاد آمریکایی توسط موشک ایرانی گفت: در سال ۹۷ آمریکایی‌ها با شکست در توطئه‌های خود فشار را بر نظام اسلامی در اقتصاد بیشتر و تهاجمات را افزایش داده و سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ایران پیاده کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش رسانه‌های استانی به ویژه سیمای مراکز استان‌ها تصریح کرد: رسانه‌های استانی به خاطر ارتباط نزدیک با مردم نقش بسیار مهمی در ترویج فرهنگ مقاومت دارند.

وی در پایان با بیان اینکه مردم باید حضوری پرنگ و باشکوه در انتخابات پیشرو داشته باشند، گفت: مدیران مراکز با فعالیت بیشتر در زمینه انتخابات تلاش خود را در معرفی و نقش مهم مجلس افزایش دهند تا شاهد انتخاباتی با کیفیت و عدالت کامل باشیم.

تولید، یکی از مهم‌ترین تلاش‌های رسانه ملی است

معاون امور استان‌های رسانه ملی نیز گفت: نزدیک‌تر کردن مردم به معارف اهل بیت علیهم السلام، تحقق شعار سال و انتخابات از مهم‌ترین رویکرد‌های رسانه ملی است.علی دارابی با بیان اینکه مسئله تحقق رونق تولید به عنوان شعار سال یکی از مهم‌ترین تلاش‌های رسانه ملی است، افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند امسال نیز از دیگر مسائل مورد توجه رسانه ملی است.

دارابی با بیان اینکه هدف اصلی ما مشارکت گسترده و حضور حداکثری مردم در انتخابات است که همه برنامه‌ریزی‌ها در این باره انجام شده است، تصریح کرد: البته ما در کنار آن برای برگزاری انتخاباتی با‌شکوه، رقابتی، امن و قانونی به نهاد‌های نظارتی و دستگاه‌های اجرایی نیز کمک می‌کنیم.

معاون صدا و سیمای کشور گفت: ما امسال در کنار این‌ها جشنواره پویا نمایی تلویزیونی کشور و کار‌های عروسکی در کرمانشاه و همچنین جشنواره تولیدات مراکز به میزبانی خراسان شمالی را داریم.