۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش جهان
  • شناسه : 39277
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
  • ارسال توسط :
کره جنوبی با حذف عربستان راهی دور یک چهارم شد
کره جنوبی با حذف عربستان راهی دور یک چهارم شد

کره جنوبی با حذف عربستان راهی دور یک چهارم شد

در ششمین دیدار مرحله یک‌هشتم پایانی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، دو تیم فوتبال کره جنوبی و عربستان دیشب سه‌شنبه ۱۰ بهمن به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان یورگن کلینزمن در تیم کره جنوبی موفق شدند با برتری در ضربه‌های پنالتی جواز صعود به دور بعدی را کسب کنند.    کره جنوبی […]

در ششمین دیدار مرحله یک‌هشتم پایانی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، دو تیم فوتبال کره جنوبی و عربستان دیشب سه‌شنبه ۱۰ بهمن به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان یورگن کلینزمن در تیم کره جنوبی موفق شدند با برتری در ضربه‌های پنالتی جواز صعود به دور بعدی را کسب کنند. 

  کره جنوبی در مرحله یک‌چهارم پایانی حریف تیم ملی استرالیا شد.

این بازی در وقت قانونی با تساوی یک به یک دو تیم به پایان رسید و در دو وقت اضافه هم گلی در پی نداشت تا ضربه‌های پنالتی تیم برنده را مشخص کند.

در ضیافت پنالتی‌ها بازیکنان کره جنوبی با نتیجه ۴ به ۲ عربستان را از پیش رو برداشتند. دروازه‌بان کره جنوبی در پنالتی‌ها چهره نخست تیمش بود و با مهار دو ضربه پنالتی شاگردان مانچینی نقش بزرگی در بقای مردان کلینزمن در جام داشت.  

عربستان ۱ (۲) – (۴) ۱ کره جنوبی گل: عبدالله ردیف برای عربستان، چو گوئه سونگ برای کره جنوبی   کارت زرد: کیم یوونگ وون از کره جنوبی

  کارت قرمز: –  

شرح گل در دقیقه ۴۶ پس از پاس محمد الدوساری به محمد البریک، توپ در موقعیت تک‌به‌تک به عبدالله ردیف رسید و او موفق شد این توپ را وارد دروازه کره جنوبی کند.

در دقیقه ۹+۹۰ سانتر تائه هوان کیم از سمت راست محوطه جریمه با ضربه سر یونگ وئه سئول همراه شد.

سونگ پاس با ضربه سر سئول را با ضربه سر دیگری از روی خط دروازه همراه کرد تا کره جنوبی در واپسین ثانیه‌های بازی به ماندن در جام ملت‌ها امیدوار بماند.