۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 15351
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
  • ارسال توسط :
بخشودگی اجاره بهای ۲ ماه مستاجران موقوفات در استان قزوین
بخشودگی اجاره بهای ۲ ماه مستاجران موقوفات در استان قزوین

بخشودگی اجاره بهای ۲ ماه مستاجران موقوفات در استان قزوین

جمع اجاره‌های بخشیده شده حدود ۲ میلیارد ریال است.

وقایع خبری -مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین: مجوز بخشودگی و معافیت پرداخت اجاره بهای اسفند و فروردین در موقوفات استان صادر شد.

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی گفت: ورود به حق و حقوق موقوفات در کشور با توجه به مباحث شرعی موجود در آن فقط با اذن نماینده، ولی فقیه امکان پذیر است و به همین دلیل پیگیر اخذ این مجوز از سوی نماینده، ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه بودیم که با بررسی‌ها و پیگیری‌های موجود، مجوز بخشودگی و معافیت پرداخت اجاره بهای اسفند و فروردین در موقوفات عرصه عیان آموزشی، تجاری و خدماتی که سرقفلی ندارند و سرقفلی‌های آن‌ها متعلق به موقوفه است در استان صادر شد.

وی افزود : تعداد عرصه عیان تجاری، آموزشی و خدماتی که مردم و مستاجران در آن دارای سرقفلی نیستند ۴۲ مورد است که برای همه آن‌ها مجوز بخشودگی و معافیت از سازمان مرکزی اخذ شده است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گفت : جمع اجاره‌های بخشیده شده حدود ۲ میلیارد ریال است.

به گفته حجت الاسلام  مجیدی ، بالاترین مبلغ اجاره مستاجران موقوفات ۵۸۰ میلیون ریال  و کمترین هم  ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گفت: اگر هریک از مستاجران اجاره ماه‌های اسفند و فروردین را پرداخت کرده باشند ، مبالغ پرداختی به آن‌ها عودت داده خواهد شد.