۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرداری » قزوین
  • شناسه : 22916
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
  • ارسال توسط :
۴۱۹ نفر از پاکبانان و آتش نشانان قزوین در اولویت دریافت واکسن هستند
۴۱۹ نفر از پاکبانان و آتش نشانان قزوین در اولویت دریافت واکسن هستند

۴۱۹ نفر از پاکبانان و آتش نشانان قزوین در اولویت دریافت واکسن هستند

به منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، دورکاری کارکنان و محدودیت پذیرش ارباب رجوع در شهرداری ادامه دارد.

۶۰ نفر از کارمندان در معرض خطر سازمان آرامستان قزوین به همراه ۳۵۹ تن از پاکبانان سازمان مدیریت پسماند و آتش‌نشانان در اولویت واکسن کرونا قرار دارند.

۴۱۹ نفر از پاکبانان و آتش نشانان قزوین در اولویت دریافت واکسن هستند

به گزارش “وقایع خبری”، رئیس ستاد پیشگیری از کرونای شهرداری قزوین افزود: بر اساس مصوبات ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونای استان، محدودیت‌های کرونایی در شهرداری قزوین ادامه دارد.

وحید مقدم سلیمی با تأکید بر ضرورت نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها گفت : در این راستا نظارت بر اجرای کامل دستورالعمل‌ها، ابلاغیه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی ارسالی از ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در تمامی بخش‌های ستادی و عملیاتی در دستور کار کارگروه سلامت شهرداری قزوین قرار دارد.

وی اجرای طرح واکسیناسیون پاکبان‌ها و کارکنان تغسیل و تدفین سازمان آرامستان‌ها را از جمله مهم‌ترین اقدامات این کارگروه دانست و افزود: در مرحله اول این طرح ، ۱۶۸ پاکبان سازمان مدیریت پسماند و ۳۰ نفر از عوامل مرتبط با تغسیل و تدفین اموات در سازمان آرامستان در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی، ادامه گندزدایی محیط بازار سنتی و بازارچه سپه، تعطیلی آرامستان‌ها، محدودیت فعالیت روزبازار‌ها و تعطیلی بوستان‌های خانواده، بانوان و فدک را از دیگر اقدامات شهرداری قزوین در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا اعلام کرد.

وحید مقدم سلیمی  گفت : به منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، دورکاری کارکنان و محدودیت پذیرش ارباب رجوع در شهرداری ادامه دارد.

وی اظهار امیدواری کرد با تسریع در روند واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از این وضعیت عبور کرده و شاهد کاهش انتشار بیماری در سطح استان باشیم.