۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 32576
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱
  • ارسال توسط :
۲۶ لیدر اغتشاش در  استان  قزوین دستگیر شده اند
۲۶ لیدر اغتشاش در  استان  قزوین دستگیر شده اند

۲۶ لیدر اغتشاش در استان قزوین دستگیر شده اند

شهدای خانواده ترور علیه گروهک منافقین طرح دعوا کردند .

تا کنون ۲۶ لیدر اغتشاش در استان دستگیر شده اند و برای آن‌ها پرونده قضایی تشکیل شده است.  

دادستان عمومی و انقلاب قزوین همچنین از صدور کیفرخواست برای ۵۵ نفر از دستگیرشدگان حوادث و ناآرامی‌های اخیر خبر داد.   وی افزود: کسانی که با اقدامات خود موجب آسیب و خسارت به بیت المال و ماموران انتظامی می‌شوند با مجازات محاربه و مفسد فی الارض مواجه خواهند شد.  

دادستان قزوین با اشاره به بوق زدن‌های ممتد برخی که موجب اخلال در نظم و آرامش مردم شده اند، گفت: طبق ماده ۶۱۸ قانون مجازات اسلامی تعزیرات کسانی که از این طرق آسایش مردم را بر هم بزنند خودروی آن‌ها تا پایان محاکمه توقیف و بریا وی پرونده کیفری تشکیل خواهد شد.

  دادستان عمومی و انقلاب قزوین در ادامه گفت: طی ماه‌های اخیر و با ابتکار دادستانی قزوین یکی از شعب دادسرا به عنوان شعبه ویژه رسیدگی به جرائم ناشی از جنگ تحمیلی و تروریسم تعیین شد.  

وی اظهار داشت: این شعبه در راستای ماده پنج قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲ به شکایات ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده معظم شهدا از رژیم بعث عراق و منافقین کوردل به سرپرستی مسعود و مریم رجوی و عوامل آن‌ها و همچنین جنایات رژیم غاصب اسرائیل، آمریکا و انگلیس و کشور‌های غربی حامی تروریسم رسیدگی می‌کند.  

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین خاطرنشان کرد: بر همین اساس تاکنون چند تن از خانواده شهدای قزوین با حضور در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم ناشی از جنگ تحمیلی و تروریسم علیه گروهک منافقین بابت جنایات انجام شده در بحث ترور و شهید کردن فرزندانشان طرح دعوای کیفری مطرح کرده و در مرحله رسیدگی قرار دارد.