۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 14202
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۸:۵۴
  • ارسال توسط :
۲۴واحد صنفی متخلف در شهرستان قزوین پلمب شد
۲۴واحد صنفی متخلف در شهرستان قزوین پلمب شد

۲۴واحد صنفی متخلف در شهرستان قزوین پلمب شد

برخورد قاطع با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت اجتماعی در در اولویت کاری پلیس است.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از پلمب ۲۴ واحد صنفی متخلف و دستگیری ۷ نفر در این خصوص در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان قزوین خبر داد.

سرهنگ بیژن خدایی به ” وقایع خبری ” گفت : در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، پیشگیری از تهدیدات و آسیب پذیری محلات و بر هم زدن بازار خرید اموال مسروقه، این طرح با حضور عوامل انتظامی در شهرستان قزوین به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در بازدید از چندین واحد ضایعاتی و اوراقی در سطح شهرستان، تعداد ۲۴ واحد ضایعاتی متخلف شناسایی و پلمب گردید و ۷ نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند.

سرهنگ خدایی با اشاره به کشف مقادیری از اموال سرقتی از قبیل تعداد ۱۶ دستگاه دینام خودرو، ۷ عدد دریچه آب، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و لوازم خودرو در این ضایعات فروشی‌ها بیان داشت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین اظهار داشت: برخورد قاطع با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت اجتماعی به صورت مستمر در در اولویت کاری پلیس بوده و در تحقق امنیت پایدار شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.