۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش ایران » ورزش جهان
  • شناسه : 33341
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴
  • ارسال توسط :

کرواسی با درخشش دروازه‌بان درخشانش در ضربات پنالتی و با عملکرد برزیل موفق شد اولین تیم صعود کننده به نیمه نهایی جام باشد.

تیم ملی کرواسی:
دومینیک لیواکوویچ، جوزپ یورانوویچ، دژان لوورن، جوسکو گواردیول، برنا سوسا (۱۱۰ آنته بودیمیر)، لوکا مودریچ، مارسلو بروزوویچ (۱۱۴ میسلاو اورشیچ)، متئو کواچیچ ( ۱۰۶ لاورو ماجر)، ایوان پریشیچ، آندری کراماریچ (۷۲ برونو پتکوویچ) و ماریو پاسالیچ (۷۲ نیکولا ولاشیچ)
سرمربی: زلاتکو دالیچ

تیم ملی برزیل:
الیسون بکر، ادر میلیتائو ( ۱۰۶ الکس ساندرو)، مارکینیوش، تیاگو سیلوا، دنیلو، کاسمیرو، لوکاس پاکوئتا ( ۱۰۶ فرد)، نیمار، رافینیا (۵۶ آنتونی)، وینیسیوس جونیور ( ۶۴ رودریگو) و ریچاردسون ( ۸۴ پدرو)
سرمربی: تیته

نیمه اول دیدار کرواسی و برزیل شاید از نظر نتیجه با تساوی بدون گل به پایان رسید اما از نظر عملکرد به نظر کرواسی دست بالاتر را داشت. آنها به خوبی مهاجمین و خط هافبک برزیل را در یک سوم دفاعی خود کنترل کردند و اجازه خلق موقعیت به بازیکنان خلاق برزیل را ندادند. پرس بالا و از محوطه برزیل نکته‌ای بود که شاید افراد زیادی آن را پیش‌بینی نمی‌کردند. کرواسی در مالکیت توپ و ایجاد موقعیت در نیمه اول تقریباً با برزیل برابر بود تا نشان دهد بازی با گذشت هر دقیقه برای برزیل دشوار می‌شود.

دقیقه ۲+۱۲۰:

آخرین فرصت برزیل برای پیروزی در وقت‌های اضافه با واکنش لیواکوویچ بازهم برای برزیل از دست رفت. ضربه تیاگو سیلوا روی ارسال نیمار را دروازه‌بان کرواسی برگشت داد تا تیمش در جام باقی بماند و بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

درضربات پنالتی کرواسی برنده این بازی شد.