۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش ایران » ورزش جهان
  • شناسه : 39216
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
  • ارسال توسط :
واکنش مربی امارات به انتقاد‌ها از شکست مقابل تیم ملی فوتبال ایران
واکنش مربی امارات به انتقاد‌ها از شکست مقابل تیم ملی فوتبال ایران

واکنش مربی امارات به انتقاد‌ها از شکست مقابل تیم ملی فوتبال ایران

انتقاد‌ها علیه تیم ملی امارات مربی این تیم را به واکنش واداشت.

مربی تیم ملی فوتبال امارات در مورد شکست این تیم مقابل ایران وانتقاد‌ها علیه کادر فنی گفت: شکست شب گذشته مقابل ایران باعث ناراحتی است و تا حدودی ما را نا امید کرد.
سرخیو کاستا دستیار پائولو بنتو سرمربی پرتغال در مورد دلایل این شکست گفت: برد ایران با نتیجه ۲-۱ منطقی است، به ویژه اینکه بازیکنان ما عملکرد خوبی نداشتند، برنامه پینتو را به طور کامل اجرا نکردند و اشتباهاتی نیز وجود داشت ما در نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم و دوره‌ای از بازی بود که توانستیم نتیجه را تغییر دهیم.
کاستا در مورد پنالتی از دست رفته یحیی الغسانی ابراز تاسف کرد و گفت: این ضربه پنالتی می‌توانست نتیجه دیدار را تغییر دهد.
کاستا در مورد غیبت علی مبخوت در ترکیب تیم ملی امارات گفت: بنتو بازیکنانی را در ترکیب تیم قرار داد که بتوانند برنامه‌های او را درزمین پیاده کنند و برای بازی مقابل ایران اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند البته برخی انتقاد‌ها در مورد غیبت بنتو روی نیمکت که یکی از دلایل این باخت شمرده می‌شود ادعایی غیر قابل قبول است و شکست ما ارتباطی به این موضوع نداشت.
تیم ملی امارات با نتیجه ۲ بر ۱ مقابل ایران شکست خورد و این در حالی است که همان ۱ گل زده در جریان بازی با ایران آنها را در رتبه دوم نگه داشت و در د. ور یک هشتم نهایی این تیم باید با تاجیکستان روبرو شود.
تاجیک‌ها اولین بار است که در این رقابت‌ها حضور دارند و در همان مرتبه اول هم موفق شدند به دور بعد صعود کنند و انگیزه بالایی برای درخشش در جام ملت‌های آسیا دارند.

شب گذشته تیم ملی ایران مقابل امارات به پیروزی دست یافت.