۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » قزوین » کشاورزی
  • شناسه : 12487
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
  • ارسال توسط :
نظارت منظم و مستمر بر توزیع کودهای شیمیایی در سطح شبکه تعاون روستایی
نظارت منظم و مستمر بر توزیع کودهای شیمیایی در سطح شبکه تعاون روستایی

نظارت منظم و مستمر بر توزیع کودهای شیمیایی در سطح شبکه تعاون روستایی

توزیع کود از طریق شرکت های تعاونی با کد کارگزاری ‌مجاز است.

اولین جلسه کمیته کود استان در راستای اجرای دستورالعمل تامین و توزیع کود شیمیایی با حضور کرم عباسی معاون تعاون روستایی استان و اعضاء کمیته کود برگزار شد.

عباسی در این جلسه بر ساماندهی و نظارت کامل بر عملکرد فرآیند خرید و توزیع کود شیمیایی در سطح شبکه تعاونی های روستایی، کشاورزی و تولید روستایی تاکید کرد و گفت:  در اجرای دستورالعمل های پایش و نظارت بر روند توزیع کودهای شیمیایی، اکیپ نظارتی کمیته کود استان و شهرستان از شبکه بازدید و توصیه های لازم را به کارگزاران جهت رعایت دستورالعمل های توزیعی و خدمات رسانی مطلوب به کشاورزان ارائه می کنند.

این مسئول با بیان اینکه  نظارت منظم و مستمر بر توزیع کودهای شیمیایی در سطح شبکه ضروری است، اظهار کرد:  توزیع کود از طریق شرکت های تعاونی با کد کارگزاری ‌مجاز است.

وی تصریح کرد: روسای ادارات شهرستانی با توجه به وظیفه مندی حاکمیتی و نظارتی سازمان بر تشکلهای تعاونی از تمامی امکانات موجود جهت افزایش نظارت های پیشگیرانه از تخلف در امر توزیع کود استفاده کنند.

معاون تعاون روستایی استان قزوین بازدید دوره ای از شرکت های تعاونی را موجب عملکرد بهتر، رفع اشکالات و نواقص احتمالی آنان دانست، افزود: مسائل و مشکلات مربوط به کودهای شیمیایی توسط مسئولین هماهنگی شرکتها پیگیری خواهد شد.