۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » استانداری ، فرمانداری » قزوین
  • شناسه : 1739
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۷:۵۹
  • ارسال توسط :
مفتخریم که هفته دولت مزین به نام شهداست
مفتخریم که هفته دولت مزین به نام شهداست

مفتخریم که هفته دولت مزین به نام شهداست

امروز همه به این باور رسیده اند که شهدا و خانواده شهدا زینت انقلاب هستند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استاندارى قزوین در اولین جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت شهدای کارمند که در سالن جلسات معاونت سیاسی برگزار شد ، اظهار داشت :شهدا ستارگان درخشان ایران اسلامی هستند که با نور خود مسیر و راه را برای ما بازماندگان در خدمت به مردم و نظام اسلامی روشن و مشخص کرده‌اند.
وی تصریح کرد:مفتخریم که هفته دولت مزین به نام شهداست و از این بابت به خود می بالیم . 
وی نقش شهدای دولت در دوران دفاع مقدس را بی‌نظیر عنوان کرد و بیان داشت: شهدای کارمند نشان از آن دارد که دولت و ملت در مواقع حساس در کنار هم و برای یک هدف مشخص اقدام و جان خود را تقدیم راه و آرمان انقلاب اسلامی ایران می‌کنند.

حبیبى معاون سیاسى استاندار گفت: باید با یک برنامه ریزی مدون فرهنگ ایثار و شهادت و راه و نشان شهدا را تبلیغ و برگزاری کرد زیرا که  نفس کار ،یک کار فرهنگی و اجتماعی است و برای نسل جوان ما یک ضرورت است که در این هجمه ی فرهنگی، با رشادت ها و جانفشانی های این عزیزان آشنا شوندو یاد و خاطره شهدا زنده نگه داشته شود.
وی در ادامه گفت:امروز همه به این باور رسیده اند که شهدا و خانواده شهدا  زینت انقلاب هستند و سند ماندگاری این انقلاب شهدا هستند . 
وی افزود:اگر می خواهیم مظلومیتمان را در سازمان ملل نشان بدهیم همین شهدا کافی هستند، این انقلاب از صدر شهید داده است  و این نشانگر این است که همه در قبال نظام جمهوری احساس مسئولیت می کنند.
حبیبی در پایان یادآور شد:هفته دولت برای ما بیش از آنکه ملی باشد بیشتر مربوط به استان قزوین است  و این مسئولیت ما را مضاعف تر می کند.