۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » جامعه » شهرداری » قزوین
  • شناسه : 24997
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
  • ارسال توسط :
قصه ی کلید داری شهرداری قزوین …
قصه ی کلید داری شهرداری قزوین …

قصه ی کلید داری شهرداری قزوین …

قزوین از چهار سال گذشته و به دنبال سیاست های غلط دیکته شده بر شهردار از صعود به قله « رفاه مردم » باز مانده است.

** به قلم مدیر مسوول

تغییر و تحولات در بدنه شهرداری قزوین با رفتن “سیاوش طاهرخانی “از شهرداری قزوین و آمدن ” سید مهدی کاظمی” به عنوان سرپرست آغاز شده و تاکنون این جابه جایی ها با حواشی روبرو بوده است . عده ای موافق این جابه جایی بوده و آن را به فال نیک می گیرند و عده ای افراد جایگزین را فاقد تجربه کافی می داند . بعضی افراد برداشتن “مجتبی منتظری” را که پیش از این هم در سازمان های آتش نشانی و پسماند عملکرد خوب و مثبتی نداشته است ؛ حرکت به جا و شایسته وبه موقع اعضای شورا و سرپرست شهرداری می دادند وخواهان ادامه این دست تغییرات هستند و بعضی هم آن را حرکتی شتاب ناک قلمداد می کنند و بر این باورند که نباید بدون برنامه این تغییرات اتفاق بیفتد .

قاسم الهیاری ، سخنگوی و عضو شورای ششم اما معتقد است که باید دست شهردار باز باشد و ادامه می دهد : ممکن است من هم با همه تغییرات مدیریتی که در هفته گذشته اتفاق افتاده موافقم نباشم، ولی با بخش اعظم آن موافقم الهیاری بر این باور است که مردم از ما انتظار تحول دارند .

در طرف دیگر ، حاج حسین صلح جو این تغییرات را بی سابقه عنوان می کند و در صحن علنی شورا ضمن تاسف از این تغییرات بی سابقه مدیریتی شدیدا اظهار تاسف می کند و می گوید : این تغییرات بدون هماهنگی با شورای شهر صورت گرفته و در همین راستا خواستار ارائه توضیح از طرف سرپرست شهرداری گردیده است . صلج جو گفته است: قول داده بودند تغییرات را باهماهنگی تمامی اعضا انجام دهند.

در سایه این تغییر و تحولات خبر می رسد که با پایان یافتن بررسی رزومه گزینه های غیر بومی پست شهرداری قزوین ، گزینه های بومی نیز آماده ارائه برنامه و رزومه خود به اعضای شورای شهر قزوین می شوند و تاکنون “اسلامی صدر ” و ” حسین غیاثوند ” نیز برنامه های خود را ارائه کرده اند .

سخنگوی شورای اسلامی شهر پیش تر اسامی گزینه های بومی پست شهرداری قزوین را مهندس سید کاظم مجابی ، دکتر مرتضی موسی خانی ، مهندس نادر محمد زاده ، سعید میر بها ، مهدی صباغ ، امیر دیزانی و مهندس علی حسن ظاهری و مهندس سید مهدی کاظمی معرفی کرده بود .

آن چه باید گفت این است که قزوین از چهار سال گذشته و به دنبال سیاست های غلط دیکته شده بر شهردار از یک سو و انتصابات غیر صحیح و سفارشی در بدنه شهرداری از سوی دیگر از صعود به قله « رفاه مردم » باز مانده است و باید اعضای فعلی با انتخاب گزینه اصلح به عنوان “شهردار قزوین ” ، شهر قزوین را در مسیر صحیح پیشرفت و آبادانی خود بازگردانده و جبران قصور و کوتاهی های چهار سال گذشته را نمایند .