۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » قزوین » نیروهای مسلح » نیروی انتظامی
  • شناسه : 38677
  • ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۸:۵۲
  • ارسال توسط :
قزوین شهر احسان بابایی‌ها و شهید حسین لشگری‌هاست
قزوین شهر احسان بابایی‌ها و شهید حسین لشگری‌هاست

قزوین شهر احسان بابایی‌ها و شهید حسین لشگری‌هاست

امروز شهدا محفل و مجلسی آراستند تا توشه دنیا و ذخیره‌ای برای آخرت خود فراهم کنیم.

 سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در یادواره شهدای انتظامی استان قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، گفت: امروز شهدا محفل و مجلسی آراستند تا توشه دنیا و ذخیره‌ای برای آخرت خود فراهم کنیم و این اثر وجودی شهداست که حتی در مجلس خود هم دعوت کرده و در مراسم هایشان موجبات کسب خیر دنیا و آخرت را برای ما فراهم می‌کنند، اثر وجودی شهدا اثر عجیبی است.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: خوشحالم به شهر ابوترابی‌ها سفر کردم، ابوترابی‌هایی که اسارت را به اسارت درآوردند، سختی را به شیرینی تبدیل کرده و ثابت کردند که با عشق به ولایت می‌توان جهنم دشمن را به بهشت خود تبدیل کرد.

 سردار رادان در مورد شهید ابوترابی گفت: این شهید بزرگوار اسارت در بند بعثی و چنگ بی‌صفتان را تبدیل به بهشت جاودانه‌ای برای رسیدن به معبود معرفی می‌کند و بقیه را هم همراه خود می‌کند. قزوین شهر ابوترابی هاست و شما قزوینی‌ها باید از این حیث به خود افتخار کنید.

وی افزود: قزوین شهر ۳ هزار شهید معظم و والامقام است، شهر جانبازها، آزاده‌ها و شهری است که رزمندگان آن در صحنه‎های مختلف از دوران دفاع مقدس گرفته تا دفاع از حرم، حماسه ساز و حماسه آفرین بودند. همه شهدای نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله شهیدان استان قزوین پیوند ایثارگرانه رزم آنان از انقلاب تا به امروز پیوندی بوده که نگاه و انتخابشان در واقع نگاه و انتخاب ابا عبدالله بوده است، چه در حرم، چه در حریم، چه در وطن و چه در آن سوی مرزها، چه با دشمن خارجی چه با اشرار داخلی.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد:آن چیزی که شهدای ما را برای همیشه تاریخ جاودان کرده، تمسک به یک مکتب با محوریت سه موضوع امت، امامت و دارای مکتب و ایدئولوژی است که اگر سه بال مکتب، امامت و امت نبود آیا جاودانگی معنا داشت.

وی در پایان ضمن تکریم خانواده شهید احسان بابایی خاطر نشان کرد: قزوین شهر احسان بابایی‌ها و شهید حسین لشگری‌هاست، حسینی که همچون دیگر دوستان خود نظیر شهید ابوترابی‌ها اسارت را به اسارت درآورد.