۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آسیب های اجتماعی » اخبار استانی » جامعه » قزوین
  • شناسه : 789
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵
  • ارسال توسط :
عده‌ای از عمد به‌دنبال ترویج فساد و بدحجابی هستند
عده‌ای از عمد به‌دنبال ترویج فساد و بدحجابی هستند

عده‌ای از عمد به‌دنبال ترویج فساد و بدحجابی هستند

حجاب و عفاف هدیه الهی به بانوان و نماد دین برای بانوان محسوب می‌شود.

بنیاد عفاف حجاب، مجموعه‌ای است که با ۱۰ سال سابقه به‌دنبال حمایت از فعالان عفاف و حجاب است.

دکتر فاطمه محمدبیگی پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار شده بود، گفت : توجه به حجاب امری قانونی است که در قرآن نیز بر آن تأکید شده است، حجاب و عفاف هدیه الهی به بانوان و نماد دین برای بانوان محسوب می‌شود.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین با شاره به اینکه بنیاد عفاف و حجاب در استان قزوین از اسفند ۹۴ در استان قزوین راه‌اندازی شده است، تأکید کرد: حضور برخی از مسؤولان در شورای برنامه‌ریزی عفاف و حجاب ضعیف است و همواره مورد بی‌مهری از سوی ارگان‌های دارای بودجه هستیم.

وی تأکید کرد: این بنیاد سهمی از بودجه ۱۶ میلیاردی حوزه اجتماعی استانداری قزوین ندارد این در حالیست که ۹ تشکل مردم نهاد فعال در این حوزه نیز از نظر مالی مورد بی مهری قرارگرفته‌اند.

دکتر محمدبیگی تصریح کرد: در حالی با بودجه‌های سنگین دشمن در مقابله با عفاف و حجاب روبرو هستیم که در ۴۰ سال گذشته با بی‌مهری مسؤولینی روبرو هستیم که گویا اعتقادی به این حوزه ندارند.

وی از تلاش برای برگزاری کارگاه‌های ایده‌پردازی برای لباس در استان قزوین خبر داد و تصریح کرد: کار ما فقط محدود به بانوان نیست و در جشنواره طلیعه نور از طرح‌های عفیفانه حوزه لباس آقایان رونمایی می‌شود.

محمدبیگی گفت: ۷۰ درصد از لباس‌های موجود در بازار به صورت قاچاق و یا با ارزش ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور می‌شوند این در حالی است که این لباس‌ها هیچ تناسبی با فرهنگ ایرانی-اسلامی نداشته و در برابر آن چادر برای بانوان با ارز۱۱ هزارتومانی وارد کشور می‌شود.

وی اظهار کرد: در حالی از پلیس انتظار برخورد با بدحجابی را داریم که ۱۴ ارگان در حوزه عفاف و حجاب مسؤولیت دارند و بخش اعظمی از مشکلات امروز در این حوزه به واسطه کم‌کاری همین دستگاه‌ها است.

 این مسؤول با اشاره به اینکه عده‌ای از عمد به‌دنبال ترویج فساد و بدحجابی هستند، افزود: مراجع قضایی و انتظامی باید با این عوامل برخورد کنند.