۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 30116
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷
  • ارسال توسط :
طبق آیات قرآن کریم، مبارزه با صهیونیسم وظیفه دینی ماست
طبق آیات قرآن کریم، مبارزه با صهیونیسم وظیفه دینی ماست

طبق آیات قرآن کریم، مبارزه با صهیونیسم وظیفه دینی ماست

امروز سراسر محور مقاومت، از توان کافی برای بازدارندگی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه قزوین گفت: شرع مقدس، اجازه تسلط هیچ قومی بر مسلمانان را نداده و  طبق آیات قرآن کریم، مبارزه با صهیونیسم وظیفه دینی ماست.

فلسطین امروز، متفاوت از گذشته است

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین عابدینی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی، با خوی ددمنشانه، به دنبال تسلط بر همه سرزمین‌های اسلامی است و برای مقابله با آن‌ها باید تا حد امکان قوی بود. 

امام جمعه قزوین اضافه کرد: مقاومت فلسطین در مقابل صهیونستی‌ها با دست خالی و انتفاضه‌ی سنگ آغاز شد، اما امروز سراسر محور مقاومت، از توان کافی برای بازدارندگی برخوردار است.  

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر رئیس جمهور و جمعی از وزرا به استان، ابراز امیدواری کرد با تلاش و اراده‌ی مدیران، طرح‌های نیمه‌کاره و همچنین مصوبات سفر به زودی به بهره‌برداری برسد. 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عابدینی در ادامه به برپایی نماز عید فطر اشاره کرد و گفت: بعد از ماه مبارک رمضان با تصفیه روح و روان نیازمند یک حرکت عبادی عظیم هستیم که اهمیت نماز عید فطر را نشان می‌دهد. 

امام جمعه قزوین از مسؤولان و مدیران استان قزوین خواست تا در راه‌اندازی مصلی فاخر استان قزوین با هدف حضور بیشتر و رفاه نمازگزاران اهتمام داشته باشند. 

بزرگداشت مقام کارگران و معلمان، و گرامیداشت شیخ صدوق عالم و فقیه قرن چهارم، از دیگر تاکیدات امام جمعه قزوین بود.