۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 35497
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
  • ارسال توسط :
صادرکننده ای که ارز وارد کشور می کند، باید مورد حمایت قرار گیرد
صادرکننده ای که ارز وارد کشور می کند، باید مورد حمایت قرار گیرد

صادرکننده ای که ارز وارد کشور می کند، باید مورد حمایت قرار گیرد

سیاهکالی از اقدامات صورت گرفته توسط تعزیرات حکومتی قزوین تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: در راستای تحقق شعار سال، اولویت در نظارت و رسیدگی ها، حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان است.

به گزارش “وقایع خبری” به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی قزوین، علیرضا حسن پور در دیدار با نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت از صاحبان سرمایه و مشاغل تاکید کرده گفت: صادرکننده ای که ارز وارد کشور می کند یا تولید کننده ای که با اشتغال زایی به چرخه اقتصاد کشور کمک می نماید، باید مورد حمایت قرار گیرد.

وی در ادامه به نقش و جایگاه اتحادیه های صنفی در بازار اشاره کرده افزود: طی نشست و گفتگوهای مختلف با هیات رئیسه اتحادیه ها، ضمن تبیین؛ قوانین و مقررات، تکالیف، وظایف، انتظارات و توقعات بر لزوم پاسخگویی در قبال مسوولیت ها، تاکید شده است.

حسن پورسپس به ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته در ایام بازار نوروز و ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت : در این ایام ۱۶۷۰ واحد صنفی در قالب ۲۴۷ تیم گشت سیار بازرسی گردید که به دنبال آن ۷۲۹ واحد صنفی متخلف در سطح استان شناسایی و برای ۱۸۳ واحد صنفی حکم تعطیلی صادر شد.

در ادامه این دیدار لطف الله سیاهکالی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: اتحادیه ها باید به رسالت نظارتی خود عمل کنند و در حفظ ثبات بازار نقش آفرین باشند.