۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » ورزش » ورزش ایران
  • شناسه : 278
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۴۱
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی مخابرات ، استان قزوین
سومین همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی خانواده بزرگ مخابرات برگزارشد
سومین همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی خانواده بزرگ مخابرات برگزارشد

سومین همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی خانواده بزرگ مخابرات برگزارشد

همراه با سایر مخابرات مناطق در کشور و در راستای سیاست های شرکت مخابرات ایران ، مخابرات منطقه قزوین اقدام به برگزاری سومین همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی با حضور مهندس پیله فروشها ، سرپرست مخابرات منطقه، معاونین، مدیران و جمع کثیری از همکاران به همراه خانواده گرامی شان نمود .  مهندس پیله فروشها ضمن […]

همراه با سایر مخابرات مناطق در کشور و در راستای سیاست های شرکت مخابرات ایران ، مخابرات منطقه قزوین اقدام به برگزاری سومین همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی با حضور مهندس پیله فروشها ، سرپرست مخابرات منطقه، معاونین، مدیران و جمع کثیری از همکاران به همراه خانواده گرامی شان نمود .

 مهندس پیله فروشها ضمن تقدیر و تشکر از خانواده همکاران و حمایت های بی دریغ آن ها بیان نمود: اعتقاد ما بر این است تعامل  و ارتباط دوطرفه بین سازمان و کارکنان و خانواده ، روی احساس تعلق سازمانی آنها تاثیر مثبت و معناداری خواهد داشت.

وی در ادامه حذف کامل قبض تلفن ثابت را یکی از اهداف پیش روی این شرکت برشمرد و گفت: در حال حاضر قبض شهر محمدیه را به صورت آزمایشی حذف کرده‌ایم و این فرآیند را تا مرداد ماه سال جاری به صورت کامل در استان اجرایی می کنیم.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه قزوین ، به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی و همچنین ایجاد انگیزه و قدردانی از فعالیت پرسنل ، تعداد ۱۵ کارت هدیه پانصد هزار ریالی قرعه کشی گردید، به ۲۰ نفر از بانوان ، آقایان و خردسالان  که در مسابقات مختلف برگزار شده شرکت کرده و برده شده بودند، وسایل ورزشی اهداء گردید.

لازم به یادآوری است که به ۷۰ نفر از فرزندان زیر۱۰ سال همکاران نیز توپ والیبال اهداء گردید.