۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » جامعه » حوادث » نیروی انتظامی
  • شناسه : 29786
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
  • ارسال توسط :
در ایام نوروز ۸۳۸ نفر در تصادفات جان باختند
در ایام نوروز ۸۳۸ نفر در تصادفات جان باختند

در ایام نوروز ۸۳۸ نفر در تصادفات جان باختند

در سفر‌های نوروزی امسال بیش از ۹۵ درصد رانندگان در طرح نوروز قانونمدار بودند

وقایع خبری : سردار هادیانفر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران افزود: در نوروز امسال ۸۳۸ نفر از هموطنانمان را در تصادفات جاده‌ای از دست دادیم و در نوروز ۱۴۰۰، هزار و ۶۱ نفر در تصادفات کشته شدند یعنی ۲۲۳ نفر کمتر از پارسال در جاده‌ها تلفات داده ایم.
وی گفت: در تعداد فقره تصادفات نیز ۲۶ درصد کاهش وجود دارد و در تعداد مصدومین نسبت به نوروز سال ۱۴۰۰ پانصد و ۹۰ نفر کاهش مصدوم به چشم میخورد یعنی حدود ۳ و ۳ دهم نیز در مصدومین کاهش را شاهد بودیم.
رئیس پلیس راهور ناجا ضمن تشکر از خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما در اطلاع رسانی به مردم در سفر‌های نوروزی افزود: مردم به جهت اعمال محدودیت‌های کرونایی در ۲ سال گذشته به سفر نرفتند، اما به واسطه واکسیناسیون امسال شرایط متفاوت تری به وجود آمد و شرایط به گونه‌ای شد که سفر‌ها بیش از انتظار و پیش بینی‌ها بود.
سردار هادیانفر با اشاره به برگزاری اولین جلسه شورای عالی ایمنی، حمل و نقل و ترافیک که بعد از هشت سال برگزار شد افزود: امیدواریم این جلسات در سال ۱۴۰۱ تداوم داشته باشد.
رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در سفر‌های نوروزی امسال و با توجه به افزایش حجم سفر‌ها بیش از ۹۵ درصد رانندگان در طرح نوروز قانونمدار بودند از مردم و رانندگان به خاطر همکاری خوبی که با پلیس و سایر دستگاه‌ها داشتند تشکر کرد.
وی همچنین از مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی و اورژانس، هلال احمر، وزارت راه و ترابری، امداد خودرو‌ها و سازمان گردشگری نیز قدر دانی کرد.