۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » دسته‌بندی نشده » سیستان و بلوچستان
  • شناسه : 35867
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸
  • ارسال توسط :
درگیری مسلحانه در خاش؛ شهادت یکی از مأموران پلیس
درگیری مسلحانه در خاش؛ شهادت یکی از مأموران پلیس

درگیری مسلحانه در خاش؛ شهادت یکی از مأموران پلیس

سروان یاسر عبدلی جانشین پلیس اطلاعات خاش به درجه رفیع شهادت نائل آمد .

وقایع خبری: فرمانده انتظامی شهرستان خاش از درگیری مسلحانه پلیس با اشرار مسلح کوردل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حبیب رازدار فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: ساعتی پیش در پی درگیری مسلحانه ماموران پلیس شهرستان خاش با اشرار مسلح، سروان یاسر عبدلی جانشین پلیس اطلاعات خاش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و اشرار کور دل همچنان تحت تعقیب پلیس هستند.

همچنین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی، تعقیب و گریز و درگیری ماموران با باند قاچاقچیان مسلح مواد مخدر و هلاکت ۲ سوداگر مرگ در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان افزود: ظهر امروز پلیس شهرستان ایرانشهر در پی اطلاع از حمل مواد مخدر خانمان سوز توسط یک باند سوداگر مرگ در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر اقدام به تعقیب آنان کرد که سوداگران مرگ بدون توجه به دستور ایست پلیس به سمت ماموران اقدام به تیراندازی کردند و با پاسخ ماموران مواجه شدند.

وی افزود: در این درگیری ۲ سوداگر مرگ به هلاکت رسیدند و همچنین دو دستگاه خودروی سواری پژو به همراه محموله ۳۰۰ کیلویی مواد افیونی از نوع تریاک و ۲ قبضه سلاح کلاش و مقادیر زیادی مهمات جنگی و یک بی‌سیم دستی از آنان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: ۲ نفر از کارکنان جان برکف انتظامی ایرانشهر در این عملیات مجروح و به بیمارستان منتقل شده و مورد درمان قرار گرفتند.