۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » جامعه » دسته‌بندی نشده » ریاست جمهوری » سیاست
  • شناسه : 33843
  • ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷
  • ارسال توسط :
حضور مردم در مراسم شهید سلیمانی نشانه افول مستکبران است
حضور مردم در مراسم شهید سلیمانی نشانه افول مستکبران است

حضور مردم در مراسم شهید سلیمانی نشانه افول مستکبران است

عشق به خدا و اهل بیت بود که شهید سلیمانی را به عنوان یک انسان خودساخته‌، پرورش داد.

مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور گسترده مردم در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد

دکتر سید ابراهیم رئیسی با گرامیداشت یاد شهدای مقاومت و در صدر آنان شهید سلیمانی، به عنوان قهرمانان مبارزه با تروریسم و استکبار جهانی، گفت: گرامیداشت یاد شهید سلیمانی، تجلیل از همه خوبی‌ها، دلدادگی‌ها و اخلاص و اعلام نفرت و بیزاری از ظلم، استکبار و نظام سلطه است.

حضور مردم در مراسم شهید سلیمانی نشانه افول مستکبران است

رئیس جمهور، تصریح کرد: این مراسم و حضور عظیم مردم، یک گرامیداشت و حضور عادی نیست، بلکه پیامی به همه آزادمردان و آزادزنان عالم است که باید با ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار و ظلم و ستم، راه را بر ستمگران و مستکبران، سد کرد.

آقای رئیسی، اظهار داشت: گرامیداشت شهدای مقاومت و به‌ویژه شهید عزیز ما حاج قاسم سلیمانی، پیامی است به همه ظالمان، ستم‌پیشگان و مستکبران عالم که بدانند رو به افول و نابودی هستند و آنچه در این میدان باقی و ماندنی است، انسان‌های تحول‌خواه، خداخواه، حق‌خواه و عدالت‌خواه هستند.

رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه شهادت شهید سلیمانی برای ما غم و امید را توأمان به همراه داشت، تصریح کرد: از یک‌سو ما بسیار مصیبت‌زده و محزون هستیم، زیرا یک سردار سرافراز و دلداده انقلاب و میهن عزیز اسلامی‌ خود را از دست داده‌ایم، اما از سوی دیگر، بسیار مفتخر و سربلند هستیم که شخصیتی نه‌ تنها در قامت ملت ایران، بلکه در قامت جهان اسلام که برای آزادی ملت‌ها اندیشه و عمل داشت، در این مسیر به جایگاه رفیع شهادت رسید.

دکتر رئیسی با اشاره به ویژگی‌های برجسته و ماندگار شخصیتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: همه انسان‌ها برابر آنچه در آیات نورانی قرآن و روایات معصومین علیهم‌السلام، به آن مکلف‌ هستند، باید همواره خود را در حال تحول ببینند و نخستین ویژگی شهید سلیمانی، تحول فردی و شخصی بود. این شهید والامقام در گام نخست، خودسازی کرد تا بتواند در جامعه اثرگذار باشد، زیرا امکان ندارد فردی در جامعه تأثیرگذار باشد، اما راه خودسازی و تقوای الهی را نپیموده باشد.

رئیس جمهور با تأکید بر موضوع بسیار مهم خودسازی و تقوای الهی در سیره امام خمینی رحمه الله علیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: عشق به خدا و اهل بیت علیهم‌السلام بود که شهید سلیمانی را به عنوان یک انسان خودساخته‌، پرورش داد.