۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » تهران
  • شناسه : 35545
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱
  • ارسال توسط :
جوانی در نزاع دسته جمعی در شهرری به قتل رسید
جوانی در نزاع دسته جمعی در شهرری به قتل رسید

جوانی در نزاع دسته جمعی در شهرری به قتل رسید

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از درگیری منجر به قتل پسر جوانی در شهرستان ری خبر داد.

وقایع خبری: سرهنگ «حسینعلی ابن علی» سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از درگیری منجر به قتل پسری جوان در شهرستان ری، خبر داد.

وی در تشریح این خبر بیان کرد: عصر یکم اردیبهشت ماه امسال، در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری دسته جمعی با سلاح سرد (قمه_چاقو) در محدوده «شهرری» بلافاصله رئیس و مأموران کلانتری ۱۳۱ شهرری جهت بررسی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده توسط پلیس مشخص شد، تعداد ۲ نفر از پسران جوان محله “گل‌ها شهرری” بر سر اختلافات قبلی با استفاده از سلاح سرد چاقو و قمه با یکدیگر درگیر می‌شوند و پس از وارد کردن ضربات متعدد به یکدیگر قاتل از صحنه متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: با انجام بررسی‌های تخصصی قاتل در کمتر از ۱ ساعت در یکی از خیابان‌های همجوار پس از اجرای طرح مهار، با یک دستگاه موتورسیکلت دستگیر و از وی یک قبضه سلاح سرد چاقو کشف و به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ ابن علی در ادامه افزود: متأسفانه مضروب در محل درگیری فوت نموده که تحقیقات تخصصی توسط کارآگاهان آگاهی جهت تکمیل پرونده ادامه دارد.

این مقام انتظامی انگیزه متهمان را از درگیری اختلاف شخصی عنوان کرد و گفت: ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت و بی توجهی به قانون عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران ناپذیر است.