۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » دسته‌بندی نشده » قزوین
  • شناسه : 34827
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴
  • ارسال توسط :
توضیح معاون استاندار قزوین درباره مسمومیت دانش‌آموزان
توضیح معاون استاندار قزوین درباره مسمومیت دانش‌آموزان

توضیح معاون استاندار قزوین درباره مسمومیت دانش‌آموزان

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین از مسمومیت ۴۰ نفر از دانش‌آموزان یک مدرسه دولتی خبر داد و گفت: جای نگرانی نیست و مشکل خاص برای آنان به وجود نیامده است.

توضیح معاون استاندار قزوین درباره مسمومیت دانش‌آموزان

وقایع خبری: ابوالحسن کبیری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین درباره انتشار خبر مسمومیت دانش‌آموزان یکی از مدارس شهر قزوین، گفت: امروز ۱۴ اسفند خبر مسمومیت دانش‌آموزان مدارس دخترانه شهرستان قزوین گزارش شد که موجب اعزام نیرو‌های اورژانس و مداوای سرپایی برخی دانش‌آموزان شد.

کبیری با بیان اینکه ۴۰ نفر از دانش‌آموزان یک مدرسه دولتی که دچار مسمومیت و کسالت شدند، به ۲ بیمارستان ابوعلی سینا و ولایت قزوین منتقل شدند، خاطرنشان کرد: در خصوص وضعیت جسمانی دانش‌آموزان جای نگرانی نیست و مشکل خاص و اورژانسی برای آنان به وجود نیامده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین تصریح کرد: مسمومیت در مدارس ناشی از مواد سمی خطرناک نیست و به واسطه اسپری فلفل بوده است، هرچند که علت‌یابی این موضوع نیازمند بررسی تخصصی و دقیق‌تر است، اما باید گفت که هیچ عامل خارجی در این زمینه دخیل نبوده و هر اتفاقی که صورت گرفته توسط خود دانش آموزان بوده است.

کبیری تأکید کرد: سازمان اطلاعات استان قزوین به جد پیگیر این موضوع است و بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از وضعیت عمومی دانش‌آموزان، گزارش شده که ۹۵ درصد آنان دچار استرس و اضطراب شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با بیان اینکه شرایط را درک می‌کنیم، اما از خانواده‌ها تقاضا داریم، تابع هیجانات فضای مجازی نشوند، گفت: گروه‌های متخصص در حال بررسی دقیق موضوع هستند و نتیجه قطعی بررسی‌ها نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.