۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » حوزه و دانشگاه » دانش و فناوری » قزوین
  • شناسه : 34740
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۳۹
  • ارسال توسط :
تاثیر آموزش در مقابله با بلایای طبیعی ؛ بررسی شد
تاثیر آموزش در مقابله با بلایای طبیعی ؛ بررسی شد
در کارگاه آموزشی مرکز علمی کاربردی هلال احمر قزوین ؛

تاثیر آموزش در مقابله با بلایای طبیعی ؛ بررسی شد

کارگاه ها و دوره های آموزشی با هدف ارتقا سطح علمی و توانمندی دانشجویان هلال احمر و جامعه هدف خود برگزار می شود.

کارگاه آموزشی ” بررسی تاثیر آموزش در مقابله با بلایای طبیعی” از سوی مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قزوین برگزار شد .

دکتر نگار صدریا ، رییس مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قزوین با بیان خبر فوق به ” وقایع خبری” گفت : در این کارگاه آموزشی که با حضور مدرسان ، فارغ التحصیلان رشته های امداد و سوانح و  مددکاری اجتماعی و جمعی از دانشجویان برگزارشد ؛ واقعه  تلخ  زلزله در جنوب شرق کشور ترکیه مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت .

دکتر صدریا تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی مهندس حکمت الله هاشمی ، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین و مهندس داود مهرگان، مسوول کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین  ضمن گزارش عملکردی خود در مناطق زلزله ترکیه ؛ دیدگاه ها ی علمی و آموزشی خود را بیان کردند.

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قزوین یاد آور شد : به دنبال زلزله اخیر در کشورهای ترکیه و سوریه گروهی از کارشناسان و خبرگان حوزه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین با سرپرستی مهندس حکمت الله هاشمی و  با هدف کمک و امداد رسانی به  مناطق زلزله زده جنوب شرق کشور ترکیه اعزام گردیده بودند .

دکتر صدریا در پایان گفت: با توجه به اهداف و ماموریت های جمعیت هلال احمر ، این مرکز تلاش خواهد کرد تا در سال آینده نیز کارگاه ها و دوره های آموزشی را با هدف ارتقا سطح علمی و توانمندی دانشجویان و جامعه هدف خود برگزار نماید .