۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » استان ها » البرز
  • شناسه : 40050
  • ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲
  • ارسال توسط :
بازداشت سرتیم عملیات تروریستی داعش در کرج
بازداشت سرتیم عملیات تروریستی داعش در کرج

بازداشت سرتیم عملیات تروریستی داعش در کرج

این فرد و افراد مرتبط با او طی دو عملیاتِ جداگانه در تورِ اطلاعاتی پلیس قرار گرفتند.

سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان البرز، محمد ذاکر مشهور به “رامش” عضو ارشد و سرتیم عملیاتِ تروریستی داعش را در ماهدشت کرج به دام انداخت.

سردار سعید منتظرالمهدی از دستگیری محمد ذاکر مشهور به “رامش” عضوِ ارشد و سرتیمِ عملیاتِ تروریستیِ داعش در ماهدشت کرج بدست نیروهای سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان البرز خبر داد.

سخنگوی پلیس در تشریح جزئیات این عملیات بیان داشت: در پِی اشرافِ اطلاعاتی و گسترده سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان البرز و همراهی و همکاری در شناساییِ تروریست‌ها توسط شهروند مسئولیت پذیر طی تماسِ به موقع با پلیس ۱۱۰ موفق به دستگیری عضو ارشدِ داعش با هویت “محمد ذاکر” مشهور به “رامش” و دو نفر دیگر از واحد‌های تروریستی این گروهک شدند.

این مقامِ ارشدِ انتظامی افزود: این افراد طی دو عملیاتِ جداگانه در تورِ اطلاعاتی پلیس قرار گرفته و در تیراندازی به خودروی آنان ۳ نفر مورد اصابت گلوله و دستگیر شدند. این افراد قصد عملیات انتحاری در عید فطر را داشتند.

وی افزود: همچنین ۸ نفر از همراهان  تروریست‌ها نیز دستگیر که خبر‌های تکمیلی در خصوص نحوه اقدامات و ارتباطاتِ این تیم تروریستی اطلاع‌رسانی خواهد شد.