۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 33669
  • ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
  • ارسال توسط :
اصلی ترین رسالت ما حفظ و تبیین جایگاه ولایت است
اصلی ترین رسالت ما حفظ و تبیین جایگاه ولایت است

اصلی ترین رسالت ما حفظ و تبیین جایگاه ولایت است

همایش سلاله های فاطمی برگزارشد.

همایش سلاله ها فاطمی در قزوین

وقایع خبری: همایش سلاله های فاطمی و گرامیداشت سومین سالروز شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی بنیانگذار ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات با حضور پیکر شهدای تازه تفحص شده در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد.

 رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در این همایش از طرح توسعه حرم طفلان مسلم در کربلای معلی به همت ستاد عتبات عالیات خبر داد.

طاهرخانی گفت:  مردم دوست دار اهل بیت عصمت و طهارت هستند و خيران می توانند با کمک های خود در این حرکت فرهنگی و مدهبی و کار خیر مشارکت نمایند.
وی همچنین گزارشی از روند پیشرفت طرح توسعه صحن و شبستان حضرت زهرا (س) در جوار حرم حضرت علی ابن ابیطالب (ع) در نجف اشرف ارائه کرد.
 نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: جهاد بر سه قسم است جهاد اصغر ، جهاد اکبر و جهاد کبیر  که دفاع مقدس و دفاع از حرم جهاد اصغر و جهاد اکبر مبارزه با نفس است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: جهاد کبیر مقابله با هجمه فرهنگی است، خداوند در قرآن می فرماید شما باید حق جهاد را ادا کنید و اگر می خواهید این حق را ادا کنید اول باید حق تقوا را ادا کنید و ادای حق تقوا پای روی نفس گذاشتن است.

وی افزود: اگر می خواهید همه ابعاد جهاد را باهم داشته باشید. باید به قرآن عمل کنید و تلاوت قرآن می تواند ما را در این‌ مسیر قرار دهد حاج قاسم سلبمانی انسانی بود که هر سه این خصوصیات را داشت.
به گفته نماینده ولی فقیه در استان؛ اعتراض باید در قالب امر به معروف و نهی از منکر باشد آنچنان که امیرالمونین این گونه عمل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین تاکید کرد: اصلی ترین رسالت ما حفظ و تبیین جایگاه ولایت است.