۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش ایران » ورزش جهان
  • شناسه : 25680
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۵۳
  • ارسال توسط :
استقلال ایران از دور رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کنار  رفت
استقلال ایران از دور رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کنار  رفت

استقلال ایران از دور رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت

شاگردان فرهاد مجیدی بازی خوب و قابل قبولی داشتند.

استقلال در شبی که موقعیت های بسیار زیادی به روی دروازه الهلال خلق کرد و بازیکنان این تیم در باز کردن دروازه عبدالله المعیوف ناکام بودند، از دور رقابت های لیگ قهرمانان کنار رفت.

به گزارش “وقایع خبری” به نقل از “ورزش سه”، در نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، استقلال در استادیوم زعبیل شهر دبی به مصاف الهلال رفت و در پایان شاگردان فرهاد مجیدی علی رغم ارائه بازی خوب و قابل قبول و خلق موقعیت های پرتعداد به روی دروازه قهرمان عربستان، با شکست دو بر صفر، از دور رقابت ها کنار رفتند.

بازی در نیمه نخست با مالکیت الهلال روی توپ و میدان آغاز شد اما رفته رفته استقلالی ها خودشان را در زمین پیدا کردند و این تیم موقعیت بسیار خوب و بزرگی توسط مطهری و یزدانی به دست آورد اما درخشش عبدالله المعیوف مانع از گلزنی نماینده ایران شد.

در دقیقه ۳۹ و روی حرکت خوب دو بازیکن خارجی الهلال، این تیم به گل نخست رسید. پاس در عمق متئوس پریرا پس از سر خوردن و سرنگونی محمدحسین مرادمند به بافتیمبی گومیس رسید که ضربه چپ این بازیکن به گل اول الهلال منجر شد. بازی در نیمه نخست با همان یک گل به پایان رسید.

در نیمه دوم باز هم روی اشتباهات مدافعین و جا ماندن وریا غفوری، این سالم الدوسری بود که در موقعیتی تک به تک، دروازه حسینی را برای بار دوم باز کرد. اما در ادامه استقلال فرصت های زیادی به روی دروازه الهلال خلق کرد که ضربات آرمان رمضانی و امیرحسین حسین زاده را عبدالله المعیوف مهار کرد.

در دقایق پایانی بازی، استقلالی ها انگیزه های خود را از دست دادند و سیدحسین حسینی چندین بار موقعیت های خطرناک بازیکنان الهلال از جمله تک به تک صالح الشهری را مهار کرد تا شکست شاگردان مجیدی سنگین تر نشود. در نهایت این بازی با همان ۲ گل به سود قهرمان عربستان به پایان رسید و استقلال از دور رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت.

در حاشیه:

* در اواخر نیمه اول دیدار استقلال و الهلال داور چینی به فرهاد مجیدی به دلیل همرنگ بودن لباسش با پیراهن استقلال تذکر داد. لباس مجیدی در این دیدار سورمه ای است و لباس استقلال هم آبی، به همین دلیل داور تذکر داد تا سرمربی استقلال به این مساله توجه داشته باشد.

* در شرایطی که نیمه اول ۳ دقیقه وقت اضافه داشت اما بازیکن الهلال در تایم وقت اضافه دچار مصدومیت شد اما داور بدون توجه به وقت تلف شده مصدومیت وی راس ۳ دقیقه سوت پایان نیمه اول را به صدا در آورد. این موضوع با اعتراض استقلالی ها توام شد.

* در اواخر نیمه اول مجیدی با گابریل پین دستیار ایتالیایی خود مشورت کرد.

* مهدی قایدی و فرشید اسماعیلی نیز برای دیدن این بازی به ورزشگاه آمده اند.

* پرویز مظلومی عضو هیات مدیره استقلال از جایگاه ویژه دیدار دو تیم را تماشا می کند.