۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استان ها » اقتصاد » قزوین
  • شناسه : 37835
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
  • ارسال توسط :
احداث بازارچه مشاغل خانگی در قزوین در حال پیگیری است
احداث بازارچه مشاغل خانگی در قزوین در حال پیگیری است

احداث بازارچه مشاغل خانگی در قزوین در حال پیگیری است

احداث غرفه مشاغل خانگی به شکل پراکنده در نقاط مختلف استان قزوین نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: احداث بازارچه مشاغل خانگی با هدف رفع مشکل فروش محصولات بانوان کارآفرین در حال پیگیری است.

دکتر علیخانی با اشاره به ضرورت ایجاد بازارچه ویژه محصولات بانوان فعال در حوزه مشاغل خانگی، افزود: عرضه محصولات و فروش یکی از مهمترین مشکل بانوان کارآفرین در حوزه امور بانوان و خانواده استانداری قزوین است، احداث بازارچه ویژه فروش این محصولات با هدف حل این مشکل در حال پیگیری است.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا گام‌های خوبی در استان برداشته شده است که می‌توان به اختصاص اعتبار در سفر رئیس‌جمهور به استان قزوین اشاره کرد، همچنین ساخت بازارچه در زمینی به مساحت هشت‌هزار مترمربع آغاز شده است.

این مسئول افزود: احداث غرفه مشاغل خانگی به شکل پراکنده در نقاط مختلف استان قزوین نیز در دستور کار قرار دارد تا بانوان قزوینی از ظرفیت‌های بومی موجود برای ارتقاء توان اقتصادی خود بهره‌مند شوند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین یادآور شد: مشاغل خانگی از کسب و کار‌های کوچک و خرد محسوب می‌شوند که به طور معمول نیاز به سرمایه گذاری‌های سنگین ندارد و بانوان می‌توانند در این زمینه ورود جدی داشته و از نظر اقتصادی توانمند شوند.