۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » اقتصاد » انرژی » قزوین
  • شناسه : 40713
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶
  • ارسال توسط :
سال قبل بیش از۳۸ میلیارد تومان پادش به مشترکان کم مصرف اهدا شد
سال قبل بیش از۳۸ میلیارد تومان پادش به مشترکان کم مصرف اهدا شد

سال قبل بیش از۳۸ میلیارد تومان پادش به مشترکان کم مصرف اهدا شد

مدیریت مصرف بسیار مهم است و باید مصرف بهینه داشته باشیم تا پایداری شبکه برق تامین شود.

همزمان با آغاز هفته فرهنگ صرفه جویی ؛ نشست مدیران صنعت آب و برق استان قزوین ر سالن زمزم شر‌کت آبفا برگزار شد. 

مهندس یوسف اینانلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در این نشست به خبرنگاران گفت: سیاست های کلی وزارت نیرو برای  عبور از پیک مصرف و جبران ناترازی تولید و مصرف  با توسعه نیروگاهها و افزایش تولید برق و مدیریت مصرف تعریف شده است که دراین راستا برنامه ریزی های مناسبی انجام شده است.

وی به خبرنگاران گفت: در سال قبل در بخش اداری ۱۰ مگاوات صرفه جویی شد و امسال باید ۱۵ مگاوات صرفه جویی را دربخش دولتی محقق کنیم. 

مهندس اینانلو در ادامه افزود: در بخش تجاری از ساعت ۱۳ تا ۱۶  باید سیستم سرمایشی اصناف تعطیل شود و دربخش خانگی هم مشوق داریم و به مشترکان خوش مصرف پاداش می دهیم .

وی بیان کرد: الگوی مصرف در ماههای گرم سال ۳۰۰ کیلووات ساعت است و برای مصارف بیشتر تعرفه های پلکانی دیده شده که درخواست می کنیم در این چهار ماه مشترکان مصرف خود را مدیریت کنند در غیر این صورت مشترکان پر مصرف هزینه سنگین در قبوض برق خود پرداخت خواهند کرد. 

مهندس اینانلو افزود: امسال هم مشوق های ارزشمندی  پیش بینی شده و با راه اندازی پویش ملی (با انرژی) از طریق کد دستوری #۱۵۲۱* یا نصب نرم افزار باانرژی در تلفن های همراه خود ونیز مراجعه به سایت ‌ba-energy.ir  در این پویش مشارکت نموده ودرصورت کاهش۱۵ درصد مصرف خود تا پایان تابستان  از جوایز نفیس و ارزنده ای شامل صدها خودرو و لوازم خانگی و… بهره مند پی شوند.