۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » انتخابات » جامعه » سیاست
  • شناسه : 36552
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹
  • ارسال توسط :
دولت دخالتی در امور نامزدهای انتخابات نخواهد داشت
دولت دخالتی در امور نامزدهای انتخابات نخواهد داشت

دولت دخالتی در امور نامزدهای انتخابات نخواهد داشت

برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و با مشارکت بالا عامل ارتقای امنیت ملی و اعتماد عمومی

دولت به عنوان مجری انتخابات، دخالتی در امور مربوط به نامزدها و حمایت یا ایجاد محدودیت برای آنان نخواهد داشت.

دکتر رئیسی در نشست امروز یکشنبه هیئت دولت با توجه به تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تحقق ۴ اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت در انتخابات پایان امسال تأکید کرد: دولت به‌ عنوان مجری انتخابات، دخالتی در امور مربوط به نامزد‌ها و حمایت یا ایجاد محدودیت برای آنان نخواهد داشت و در عین حال، همه امکانات خود را برای تحقق ۴ اصل مورد انتظار رهبر انقلاب به‌کار خواهد گرفت.

رئیس جمهور، برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و با مشارکت بالا را عامل ارتقای امنیت ملی و اعتماد عمومی دانست و همه دستگاه‌ها را مکلف کرد به وزارت کشور در اجرا و برگزاری انتخابات مشارکتی کمک کنند.

آقای رئیسی در ادامه با توجه به آمار ارائه شده از طرف رئیس کل بانک مرکزی، مبنی بر کاهش ۱۲ درصدی تورم در خرداد، تداوم تلاش‌های هماهنگ همه دستگاه‌ها برای ادامه روند کاهشی تورم تا پایان سال را خواستار شد.

رئیس جمهور با ابراز نگرانی از آمار تلفات جاده‌ای و با توجه به تعطیلات تابستانی، از وزیر راه و شهرسازی خواست به همراه دیگر اعضای شورای‌ عالی حمل و نقل و ایمنی ترافیک، همه امکانات موجود را برای پیشگیری از حوادث رانندگی و تلفات جاده‌ای به‌کار بگیرند.

آقای رئیسی، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و کارهای وزیر و مسئولان وزارت نیرو در مدیریت مصرف برق، تصریح کرد: با توجه به شعار سال و اهمیت و ضرورت رشد تولید، همه استانداران و فرمانداران به وزارت نیرو در زمینه مدیریت مصرف برق کمک کنند تا علاوه بر ممانعت از بروز خاموشی در بخش خانگی، از خسارت به بخش تولید به علت قطعی برق نیز جلوگیری شود.