۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 29645
  • ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵
  • ارسال توسط :
۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران است
۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران است

۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران است

امسال، سالی ارزشمند و قرنی تحول آفرین برای ما خواهد بود .

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین گفت: قرن پانزدهم، قرن برچیده شدن بساط استعمار و بیرون راندن استعمارگران از منطقه است و باید اتحاد و انسجام مسلمانان تقویت و مستحکم شود.

در قرن جدید باید اتحاد و انسجام مسلمانان تقویت و مستحکم شود

 به گزارش“وقایع خبری” حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به مناسبت‌های پیش رو گفت: ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران است و بسیاری از نمازگزاران هنوز آن روز‌ها را به یاد دارند و برای جوان‌ها نیز باید یادآوری کنیم که حدود ۵۰ روز پس از پیروزی انقلاب، نخستین انتخابات مهم جمهوری اسلامی برگزار شد تا مردم، حکومت جمهوری اسلامی ایران را انتخاب کنند.

امام جمعه قزوین تأکید کرد: امام خمینی (ره) فرمودند مردم آزاد هستند جمهوری اسلامی را انتخاب کنند یا نکنند و انتخابات برگزار شد و ۹۸.۲ درصد مردم به جمهوری اسلامی ایران رأی دادند.

وی اقزود: رأی ۹۸.۲ درصدی ملت ایران در همه پرسی تشکیل جمهوری اسلامی، انسجام و اتحاد ملت را در پای دین، عقیده، قرآن و ایمان خود محکم‌تر کرد.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: امام خمینی (ره) فرمودند جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه بیشتر و با این سخنان خود، غرب را به زانو درآوردند و شرق را متحیر کردند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه از سال ۵۸ که مردم به جمهوری اسلامی رأی دادند تا به امروز صد‌ها فتنه، توطئه، کودتا و نقشه علیه جمهوری اسلامی به مدیریت صهیونیست ها، آمریکایی‌ها و مستکبران جهان کشیده شده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه انقلاب اسلامی پیروز شده و اکنون که در آستانه قرن پانزدهم قرار گرفته ایم، شاهد این هستیم که بساط سیطره استعمار برچیده شد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با بیان اینکه از همین آغاز معلوم است که قرن پانزدهم، قرن برچیده شدن بساط استعمار و بیرون راندن استعمارگران از منطقه است، گفت: در همین اوایل قرن پانزدهم، کار ما باید پاکسازی رژیم صهیونیستی از منطقه و حضور آمریکا در کشور‌های اسلامی و تقویت اتحاد و انسجام مسلمانان در کشور‌های مختلف اسلامی باشد.

وی افزود: امسال، سالی ارزشمند و قرنی تحول آفرین برای ما خواهد بود و امیدواریم زوال صهیونیسم و استکبار و شکوفایی تمدن اسلامی با ظهور قطب عدالت، انسانیت و کرامت، حضرت حجت (عج) محقق شود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: وضعیت طبیعت در گذشته حال و روز خوبی نداشت، اما امروز مردم ما بیشتر از این سرمایه ارزشمند مراقبت می‌کنند.