۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » اقتصاد » جامعه » صنعت، معدن و تجارت
  • شناسه : 2882
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹
  • ارسال توسط :
به نظر می رسد در کشور ما آنگونه که باید از ظرفیت رسانه ها استفاده نکرده ایم
به نظر می رسد در کشور ما آنگونه که باید از ظرفیت رسانه ها استفاده نکرده ایم
رییس اتاق بازرگانی قزوین:

به نظر می رسد در کشور ما آنگونه که باید از ظرفیت رسانه ها استفاده نکرده ایم

گردشگری از ظرفیت های خوب اما مغفول مانده برای جذب سرمایه گذاری است.

مراسم تجلیل از خبرنگاران با حضور خلخالی ، مشاور عالی هوافضای سپاه پاسداران، عمرانی معاون قضایی دادستان کشور، زاهدی استاندار، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استانداری، داود محمدی و سیده حمیده زرابادی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، قاسمی دادستان، احمدپور فرماندار آبیک، طاهری فرماندار تاکستان، مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی، مهدی عبدیان نایب رئیس اتاق، جمعی از خبرنگاران رسانه های گروهی در یکی از شرکت های تولیدی و صادراتی نمونه استان در شهرک صنعتی کاسپین قزوین برگزار شد.

مهدی بخشنده در این مراسم با تبریک روز خبرنگار گفت: در شرایط فعلی باید همه به رونق تولید کمک کنیم و نقش رسانه ها در این عرصه بی بدیل است.رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین یادآورشد: در عصر ارتباطات دشمنان خیلی بهتر توانسته اند موفق باشند و از فنون این ابزار برای سیاه نمایی و زیر سوال بردن نظام استفاده کرده اند و به نظر می رسد در کشور ما آنگونه که باید از ظرفیت رسانه ها استفاده نکرده ایم.

وی اظهارداشت: غربی ها در فضای مجازی دروغ را راست جلوه می دهند لذا ما هم باید فضای جدیدی ایجاد کنیم تا بتوانیم با این ترفند مقابله کرده و حقانیت خود را نشان دهیم.

بخشنده تصریح کرد: بسیاری از سرمایه گذاران خارجی وقتی وارد ایران می شوند از دیدن امنیت و پیشرفت کشور و نیز مهربانی و میهمان نوازی مردم تعجب می کنند و این موضوع نشان می دهد تبلیغات سوء غربی ها تاثیر گذار بوده و ما در مقابله با آن ضعیف عمل کرده ایم.این صادرکننده نمونه کشور اضافه کرد: کشوری که شتاب گرفته تا به سمت توسعه گام بردارد باید رسانه های پویا داشته باشد و بتواند با رسانه های غربی مقابله کند.

وی بیان کرد: سفیر فرانسه در سفر به قزوین وقتی برخی شرکت ها و توانمندیها را دید باور نمی کرد تحریم ها مانع تولید نباشد و مردم همچنان مقاوم به تولید و کار و فعالیت مشغول هستند.بخشنده اظهارداشت: رسانه ها مراقب باشند با بزرگ نمایی در بیان نقاط ضعف و مشکلات کشور خدای ناکرده به دشمن « گرا» ندهند و تلاش های ضد تحریمی را منعکس نکنند.

وی اضافه کرد: در اتاق بازرگانی خود را موظف می دانیم با رسانه ها ارتباط بیشتری داشته باشیم و امید بخشی را ترویج کنیم و در این راستا معرفی واحدهای شاخص را در رسانه ملی آغاز کرده ایم تا موجب دلگرمی مردم شویم.بخشنده اعلام کرد: آماده همکاری با خبرنگاران استان هستیم و از آنها انتظار داریم برای انعکاس مشکلات واحدها و کمک به حل آنها و نیز معرفی واحدهای پویا همت بیشتری کنند.

رئیس اتاق بازرگانی قزوین یادآورشد: گردشگری از ظرفیت های خوب اما مغفول مانده برای جذب سرمایه گذاری است که از رسانه ها انتظار داریم در این زمینه نیز نگاه ویژه ای داشته باشند.وی با گرامیداشت روز صنایع کوچک بیان کرد: صنایع کوچک و متوسط در شرایط اقتصادی کنونی می توانند کارهای بزرگی انجام دهند و به رونق تولید و اشتغال کمک کنند.

در این مراسم که با همکاری استانداری، شرکت شهرک های صنعتی، اتاق بازرگانی و نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی برگزار شد از فعالان رسانه در حوزه تولید و صادرات و مدیران روابط عمومی ها تجلیل شد.