۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » فرهنگ عمومی » فعالیتهای دینی
  • شناسه : 2433
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۸:۰۵
  • ارسال توسط :
دومین دوره آموزش مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجدبرگزار می شود
دومین دوره آموزش مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجدبرگزار می شود

دومین دوره آموزش مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجدبرگزار می شود

مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد، نقش مهمی در پیشبرد برنامه های کانون ها دارند .

حجت الاسلام رمضانی از برگزاری دومین دوره آموزش تخصصی مدیران کانو ن های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین خبر داد.

حجت الاسلام «علی رمضانی» گفت: دومین دوره آموزش تخصصی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین با عنوان مدیر انقلابی در قزوین برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: این دوره آموزشی با موضوع تشکیلات فرهنگی و مدیریت فرهنگی جمعه ۱۱ مرداد ماه از ساعت هشت صبح تا ۱۷ بعداز ظهر در دانشگاه فرهنگیان قزوین دایر می شود.

 وی عنوان کرد: مدرس این دوره آموزشی حجت الاسلام خواجوی از اساتید حوزه و دانشگاه است که به شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه پایان دوره اعطا می شود.

 حجت الاسلام رمضانی در ادامه تصریح کرد: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد، نقش مهمی در پیشبرد برنامه های کانون ها دارند و با مدیریت و برنامه ریزی صحیح می توانند جوانان و نوجوانان را جذب مساجد کرده و در تربیت مدیران انقلابی آینده ایفای نقش کنند.

 وی یادآور شد: با توجه به اهمیت کار مدیران کانون ها، دوره مذکور با هدف ارتقا سطح آگاهی های مدیران کانون ها در حوزه فعالیت در تشکیلات فرهنگی و تبیین اهمیت کار در حوزه مدیریت فرهنگی برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین خاطر نشان کرد: امیدواریم با برگزاری دوره مذکور و حضور مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد در این دوره آموزشی، شاهد نتایج خوبی در برنامه های کانون ها و در نهایت استفاده هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان از برنامه های کانون های مساجد باشیم.