۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 1022
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰
  • ارسال توسط :
کتابخوانی نیاز امروز جامعه ماست
کتابخوانی نیاز امروز جامعه ماست

کتابخوانی نیاز امروز جامعه ماست

جشنواره کتابخوانی رضوی به عنوان یکی از پر مخاطب ترین جشنواره‌های کتابخوانی در کشور مطرح است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ، عبدالمحمد زاهدی با اشاره به برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در کشور گفت:  جشنواره کتابخوانی رضوی به عنوان یکی از پر مخاطب ترین جشنواره‌های کتابخوانی در کشور مطرح است که توانسته است بیش از ۲۷ هزار نفر را فقط در استان قزوین جذب کند.
وی بیان داشت: استفاده از منابع معتبر و تأیید شده در گروه‌های سنی مختلفٰ در دسترس قرار دادن کتاب در بستر اینترنت و موضوع محوری مناسب این جشنواره سبب شده تا علاقمندان زیادی هر ساله برای شرکت در آن اعلام تمایل کنند.


استاندار قزوین افزود: این جشنواره می‌تواند به عنوان یک جشنواره فرهنگی و هنری معتبر در کشور مطرح و به عنوان الگو مورد توجه سایر برگزار کنندگان جشنواره‌های فرهنگی قرار گیرد.
زاهدی عنوان کرد: به هر حال کتابخوانی نیاز امروز جامعه ماست و باید با روش‌هایی نظیر برگزاری همین جشنواره‌ها به دنبال راهی برای اشتی دوباره مردم با کتاب باشیم.
استاندار اظهار کرد: اگر می‌خواهیم برای مشکلات فرهنگی آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌های جامعه درمانی اثرگذار و دائمی پیدا کنیم باید به کتاب مراجعه دوباره داشته باشیم.
وی افزود: سالهاست که دنیا به اهمیت این مسئله پی برده است و با این شیوه برای درمان مشکلات فرهنگی اقدام کرده اما در ایران متأسفانه هنوز در مباحثی نظیر سرانه کتابخوانی با مشکل مواجه هستیم.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد:: عدم دسترسی آسان به کتابٰ افزایش قیمت کتاب‌ها و مشکلات اقتصادی موجود در جامعه اگرچه از دلایل ایجاد فاصله بین مردم و کتاب است اما کتاب خوب در همین شرایط هم می‌تواند برای مردم جذابیت داشته باشد.