۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استان ها » جامعه » دسته‌بندی نشده » قزوین
  • شناسه : 38416
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱:۰۱
  • ارسال توسط :
‌هیچ چشم اندازی برای نجات اسرائیل  نیست
‌هیچ چشم اندازی برای نجات اسرائیل  نیست

‌هیچ چشم اندازی برای نجات اسرائیل نیست

تفکر بسیجی بر قلبهای مردم جهان نفوذ کرده و طوفان الاقصی را تبلور تفکر و اندیشه بسیج بدانید.

سردار حسین  سلامی روز پنجشنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان استان قزوین که در سالن ورزشی شهید بابایی برگزار شد شرکت کرد. 

سردار سلامی دراین اجتماع گفت: هر سرزمینی به واسطه تاریخ و مردم و شخصیت های برجسته خود شناخته می شود و قزوین از جمله سرزمینهایی است که دارای تاریخ برجسته و درخشانی است و عالمان متعددی در آسمان فقاهت و وجاهت در آن پرورش یافته اندکه همگان به انها افتخار می کنند. 

‌وی افزود: شخصیت هایی که در تکوین تاریخ انقلاب نقش داشته اند مانند شهید رجایی که به تواضع و اخلاص شهره بود و امیران والامقامی که به شهادت رسیدند مانند شهید بابایی خلبان شجاع و امیر شهید حیسن لشکری و سید آزادگان دوران باشکوه دفاع مقدس مرحوم ابوترابی و سردار شهید حسن پور و هزاران شهید پر افتخار دبگر مجموعه افتخارات استان قزوین است.

سردار سلامی با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج عظیم ترین نیروی دفاعی پایان ناپذیر عالم است که توانسته در مقابل همه نیروهای مسلح جهان و ارتش آمریکا که بیشتری سلام و بودجه نظامی را دارد خودنمایی کند.

وی بیان کرد: یک زمان که شوروی ۱۰۲ لشکر زرهی داشت اما تمام شدنی بود و امروز هم تمامی نیروهای مسلح کلاسیک ابعاد محدودی دارند اما در جهان یک نیرو مانتد رودخانه خروشان وجود دارد که می جوشد و می خروشد و هرچه شهید می دهد باز رویش دارد و پرچمش زمین نمی ماند که این نیروی شکست ناپذیر و تمام ناشدنی فقط بسیج است.

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهارداشت: امروز بسیج قادر است با هر ارتش پیشرفته جهان برابری کند و بر آن فائق آید و این توانمندی در دوران دفاع مقدس خود را نشان داد و توانست یک آرایش بهم پیوسته از قدرتهای جهان را بدرقه کند ودرطوفان سختی که همه کشورهای غربی و شرقی در حمایت از رژیم بعث در مقابل ملت ما ایجاد کردند ایستاد و کسانی را که می خواستند ما را تسلیم و سرزمین را تسخیر  و انقلاب را با شکست بدرقه کنند نا امید کرد.

وی افزود: وقتی می خواستند ملت را تسلیم و جهالت مدرن را بر ما تحمیل کنند، بسیج بعنوان تنها نیرویی که به فرمان امام شکل گرفت و با هدایت رهبری ادامه مسیر داد در مقابلش ایستاد و دشمنان وقتی با سد مستحکم بسیج مواجه شدند متوقف شدند.

سردار سلامی یادآورشد: داستان بسیج به دفاع مقدس خلاصه نشد و این  نیروی الهی که اهل صبر و شجاعت و ایثاربودند خود را فدا می کنند تا ملت بماند و بسیج ایستاده است تا قامت ملت خم نشود و اجازه نمی دهد بیگانه برایش تصمیم بگیرد و در وعده اش صادق و در حوادث در کنار مردم است.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: مردم فرزندان بسیجی خود را در سیل و زلزله و حوادث دیده اند که چگونه دلسوزانه در خدمت مردم و کاهش آلام حادثه دیدگان تلاش می کنند و این نیرو امروز در صحنه های علمی هم درخشیده اند و شهید علی محمدی، شهریاری ها که کشور را در مسیر دانش هسته ای هدایت کردئند را تربیت کرده و کسانی که ستاره خلیج فارس را ساختند تا ۵۰ درصد بنزین کشور تولید شود و افرادی که موشک و رادار و پهپاد می سازند اهمه بسیج یاند.

سردارسلامی گفت: در دوران کرونا نیز بسیجیان با جسارت جان خود را درطبق اخلاص گذاشتند و در کنار مردم بودند و با فقر و محرومیت مبارزه کردند و خانه و مسجد و پل ساختتد و جاده ها را مرمت کردند و فرشته نجات بودند و باید آن را یک  موهبت الهی بدانیم.

وی ادامه داد: شهدای بسیجی دست از جان کشیدند و به فرامرزها رفتند و در کنار شهید سلیمانی در کنار مردم سوریه و لبنان و عراق قرار گرفتند و به کمک انها رفتند و دیواری مستحکم در مقابل مستکبران شدند و آنها که هویت تاریخی و دینی مسلمانان را زیر سوال می بردند بسیجیان کاری کردند که پبشانی بندها در بلاد اسلامی هم بر پیشنانی ها بسته شد و شهادت طلبی رویای جوانان شد و همه به میدان آمدند و مستکبران گریختند و هزینه های استکبار را بالا بردند و امروز بسیج درسرزمینهای اسلامی نیز ریشه دوانده است.

وی گفت: فلسطینیان که روزی با سنگ می جنگیدند اما وقتی بسیج تفکر خود را به این سرزمینها جاری کرد امروز به خودباوری رسیده اند و صاحب سلاح های مدرن شده اند و می توان گفت بسیج از نظر سیاسی، اجتماعی و روانی همه دنیا را اشغال کرده و غزه دیگر عرصه ۴۰ کیلومتری نیست و یک عرصه جهانی شده است.

سردار سلامی اظهارداشت: امروز بسیج راه خود را هموار کرده و شاهدیم که در قلب لندن و امریکا راهپیمایی در حمایت از مردم فلسطین برپا می شود و تفکر بسیجی بر قلبهای مردم جهان نفوذ کرده و طوفان الاقصی را تبلور تفکر و اندیشه بسیج بدانید.

وی اظهارداشت: در اسراییل همه جمع شده بودند تا درسرزمینی که ملتی دیگر را از خانه و کاشانه خود آواره کرده اند و ۷۵ سال است جنگ براه انداخته اند سکونت کنند و ارتشی هم ایجاد کرده بودند تا آرامش انها را تامین کند اما می بینید که امروز آواره شده اند و در آستانه فروپاشی قرار دارند.

سردار سلامی اضافه کرد:کسی باور نمی کرد که این ارتش به فروپاشی نزدیک شود تنها امام و رهبری این شرایط را پیش بینی کرده بودند و کسانی که فکر می کردند این رژیم شکست ناپذیر است اما طوفان الاقصی نشان داد که فروپاشی رژیم صهیونیستی نزدیک است و زمان برای فروپاشی رژیم اسراییل کوتاه شده و در ۴۸ ساعت از صحنه روزگار حذف می شود.

وی گفت: امروز دیگر هیچ اسرائیلی با آرامش نمی خوابد و دوران آرامش تمام شده و کابوس یک حمله همیشگی انها را در عذاب قرار داده و نا امنی، اضطراب و نگرانی و ترس در میان اشغالگران ریشه دوانده و به لطف الهی مرکز اشفتگی جهانی به اسراییل منتقل شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهارداشت: ‌هیچ چشم اندازی برای نجات اسرائیل نیست و این رژیم بابد جدول زمانی نابودی خود را ترسیم کند البته این جنایتکاران برای فرار از شکست یک راهبرد خطرناک انتخاب کردند که جنایت بود و این حرکت هم نشان داد عقل استراتژیک و سیاسی ندارند چون نمی توانند صحنه ها را درست ببینند و درست طراحی کنند.

وی اظهارداشت: در غزه شاهد جنگ اشباح هستیم و از میان  ۱۶۰۰ تانک و نفر بر که توسط رژیم صهیونیستی به میدان آوردند بیش از ۳۰۰ تانک توسط جوانان فلسطینی نابود شده که به دلیل سانسور خبری اخبارش منتشر نمی شود و این شکست باعث شد چون در جنگ تسلط نداشتند تن به آتش بس بدهند و این پذیرش نیز بیانگر شکست و ذلت اسرائیل در جنگ است.

سلامی افزود: ارتشی که در جنگ پیروز و مسلط باشد هرگز تن بعه آتش بس نمی دهد اما هم اسرائیل و هم آمریکا این شکست را پذیرفتند و فلسطینیان مرحله اول پیروزی را بدست آورده اند و بازگشت دوباره این رژیم به جنگ و بمباران دیگر به سادگی گذشته نیست و هزینه سنگینی خواهند داد.

وی بیان کرد: ارتش اسراییل بشدت خسته و رنجور است و دو هزار سرباز فرار کرده اند و اقتصاد رژیم شکننده شده زیرا روزی سه میلبون دلار هزینه کرده اند و هتلها به محل اسکان آوارگان تبدیل شده اما فلسطین و غزه مقاوم ایستاده و از نصرت الهی برخوردار شده که نشانه کامل لطف الهی است.

سردار سلامی گفت: به لطف الهی مردم غزه پیروز نهایی خواهند بود و این که یک گروه کم سلاح در یک باریکه محاصره شده از اطراف توانسته سیاست امپراطوری استکبار را دفع کند بیانگر عظمت اسلام و صدور انقلاب است و اسرائیل در باتلاقی که سالهاست کنده فرو خواهد رفت.