۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 38783
  • ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
  • ارسال توسط :
۹ دی سالروز تجدید بیعت امت با ولایت است
۹ دی سالروز تجدید بیعت امت با ولایت است

۹ دی سالروز تجدید بیعت امت با ولایت است

نقش رهبر معظم انقلاب در مدیریت و خنثی کردن فتنه سال ۸۸ بی بدیل است

حجت الاسلام عباس محمدحسنی در اجتماع بزرگ مردم قزوین که صبح شنبه همزمان با گرامیداشت یوم الله ۹ دی در میدان آزادی قزوین برگزار شد اظهار کرد: ۹ دی سالروز تجدید بیعت امت با ولایت است به گونه‌ای که مردم از نو این بیعت را به جا آوردند و بر آن تاکید کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: اصحاب فتنه در سال ۸۸ با بهانه انتخابات و تقلب در آن بیش از ۸ ماه فضای کشور را ملتهب کردند و با این بهانه اصل انقلاب اسلامی و نظام را مورد حمله قرار دادند اما مردم که وفادار به انقلاب بودند به صورت خودجوش به میدان آمدند و مراتب وفاداری خود را نسبت به اسلام، انقلاب، شهدا و امام نشان داده و این توطئه را خنثی کردند.

وی با بیان این موضوع که مردم در انتخابات سال ۸۸ با مشارکت ۴۰ میلیونی حماسه بزرگی را رقم زدند توضیح داد: حضور بی نظیر مردم در انتخابات موضوعی بود که به کام دشمنان این انقلاب خوش نیامد و با پشتوانه همین خارج نشین ها فتنه‌گران کام مردم را تلخ و خسارت‌های غیر قابل جبرانی به کشور و انقلاب وارد کردند.

محمدحسنی عنوان کرد: مردم قزوین که همواره مایه عزت و افتخار کشور هستند، در روز ۸ دی با راهپیمایی عظیمی فتنه دشمنان را خنثی کردند، راهپیمایی‌هایی که پس از روز عاشورای سال ۸۸ رخ داد همگی خودجوش و بی نظیر بود.

این مسؤول مطرح کرد: تاریخ همواره در حال تکرار است و در جریان فتنه سال ۸۸ چهره طلحه و زبیرهای زمان روشن شد، فتنه‌گران در این دوره همه حدود را از سر گذراندند و حتی به مقدسات و امام حسین (ع) نیز توهین کرده و شعارهایی علیه امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب سر دادند اما غافل بودند که خداوند دین خود و ولی‌فقیه زمان را تنها نمی‌گذارد.

این مسؤول یادآور شد: در این دوره اصحاب فتنه مراکزی نظیر پایگاه‌های بسیج را آتش زدند و با این حرکت جنبه‌های مختلف امنیت در کشور را زیر سوال بردند و متأسفانه با وقوع این فتنه امنیت سرمایه‌گذاری در کشور زیر سوال رفت در حالی‌که بحث اقتصاد در حال ساماندهی و بستر سرمایه‌گذاری کلان در کشور فراهم شده بود.

وی با بیان این نکته که فتنه گران از میزان هزینه‌هایی که برای کشور ایجاد کردند آگاهی ندارند عنوان کرد: فتنه گران خیانت‌های متعددی در حق این نظام و کشور کردند از جمله اینکه در واقع دشمنان در جریان فتنه طمع خود را به تغییر نظام و ایجاد چالش در سطوح بین المللی زیاد و خود را برای براندازی نظام امیدوار کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: خطرناک‌ترین فتنه ایجاد فاصله ذهنی و فکری بین ولی‌فقیه و مردم است، این توطئه خطرناکی است که دشمن دنبال آن است و اگر مراقبت نکنیم، از مسیر خارج خواهیم شد و مهمترین ابزار دشمن برای این کار شبهه افکنی و شایعه پراکنی است که برای مقابله با آن نیاز به ورود نخبگان و روشنگری در این زمینه داریم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: نقش رهبر معظم انقلاب در مدیریت و خنثی کردن فتنه سال ۸۸ بی بدیل است و مردم در این روز بیش از پیش به قدرت و هوشمندی ولی فقیه پی بردند و به همه دنیا نشان داده شد که پیوند بین امت و ولایت ناگسستنی است.