۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » فرهنگ و هنر » قزوین » هنرهای تجسمی
  • شناسه : 23088
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱
  • ارسال توسط :
۶۱۹ اثر به جشنواره”وقف چشمه همیشه جاری” قزوین رسید
۶۱۹ اثر به جشنواره”وقف چشمه همیشه جاری” قزوین رسید

۶۱۹ اثر به جشنواره”وقف چشمه همیشه جاری” قزوین رسید

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: ۶۱۹ اثر به دبیرخانه جشنواره”وقف چشمه همیشه جاری” با موضوع خوشنویسی ارسال شده است. وقایع خبری- حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: ۶۱۹ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که ۷۰ درصد هنرمندان با یک اثر، ۲۰ درصد از هنرمندان […]

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: ۶۱۹ اثر به دبیرخانه جشنواره”وقف چشمه همیشه جاری” با موضوع خوشنویسی ارسال شده است.

ارسال ۶۱۹ اثر به جشنواره

وقایع خبری- حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: ۶۱۹ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که ۷۰ درصد هنرمندان با یک اثر، ۲۰ درصد از هنرمندان با ۲ اثر و ۱۰ درصد از هنرمندان با ارسال ۲ اثر به بالا در این جشنواره حضور یافته اند.

او افزود: ۳۸۵ اثر متعلق به رشته نستعلیق، ۱۲۵ اثر به رشته شکسته نستعلیق و ۱۰۶ اثر به رشته نثر و ثلث است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ادامه داد: ۱۷۵ هنرمند زن و ۴۴ هنرمند مرد در این جشنواره شرکت کرده اند که ۷۸ نفر با تحصیلات دیپلم و زیر دیپلم، ۴۳۱ نفر با تحصیلات کارشناسی و ۱۱۰ نفر با تحصیلات کارشناسی ارشد و بالاتر هستند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: در جلسه کمیته اجرایی زمان برگزاری داوری، برگزاری جلسه هم اندیشی با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی و اوقاف امورخیریه مشخص و همچنین علاوه بر برگزاری نمایشگاه‌های مجازی، تصمیم بر برگزاری نمایشگاه‌های حضوری در اماکن میراثی، وقفی و محیط‌های باز و پر تردد شهری گرفته شد.

به گفته وی، همچنین به منظور ترویج سنت حسنه وقف و معرفی آثار و هنرمندان برتر اقدام به چاپ سری نمایشگاهی برای ارسال به سایر استان‌ها گرفته شد.