۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 31671
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۱۴
  • ارسال توسط :
۳ کارمند دولتی به اتهام دریافت رشوه ۴۵ هزار دلاری دستگیر شدند
۳ کارمند دولتی به اتهام دریافت رشوه ۴۵ هزار دلاری دستگیر شدند

۳ کارمند دولتی به اتهام دریافت رشوه ۴۵ هزار دلاری دستگیر شدند

رسانه ها باید احیا گر حقوق عامه باشند و تمام تلاش خود را جهت امید آفرینی به کار گیرند.

دادستان قزوین با اشاره به انتظار بحق مردم برای برخورد با متخلفان و برقراری عدالت، گفت: اخیرا ۳ کارمند یکی از دستگاه‌های دولتی استان قزوین به دلیل دریافت رشوه ۴۵ هزار دلاری بازداشت شدند .

حسین رجبی ،دادستان قزوین گفت: پروژه ای که دشمن در ادامه مسیر نفوذ دنبال می کند، یاس آفرینی و ناامیدی مردم است و از این جهت اهمیت رسانه ها در خنثی سازی این پروژه دشمن دو چندان می شود.

رجبی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص دفاع از حقوق عامه و احیای آن خاطرنشان کرد: موضوع دوربین‌های عوارضی مهرگان برای مردم مشکلات متعددی را ایجاد کرده بود که بعد از پیگیری دستگاه قضایی و اقدامات صورت گرفته، رضایت‌مندی زیادی حاصل شد و در این مورد نیز رسانه ها به خوبی به نقش آفرینی پرداختند.

وی با اشاره به پلمب تعدادی از آرایشگاه های زنانه در قزوین گفت: بعد از دریافت گزارشات مستند از تخلف برخی آرایشگاه های زنانه در فضای مجازی و اعلام اخطارهای قانونی، ۸ آرایشگاه پلمب شدند.

رجبی ادامه داد: ما مانع اقتصاد و اشتغال هیچ فرد و گروهی نیستیم اما متاسفانه اقدامات برخی از آرایشگران مشکلاتی را ایجاد کرده بود که می‌بایست مطابق قانون برخورد می‌شد.