۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استان ها » بازار » دسته‌بندی نشده » قزوین
  • شناسه : 36523
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۱۸
  • ارسال توسط :
۳۰ واحد نانوایی متخلف در شهر قزوین شناسایی و جریمه شدند
۳۰ واحد نانوایی متخلف در شهر قزوین شناسایی و جریمه شدند

۳۰ واحد نانوایی متخلف در شهر قزوین شناسایی و جریمه شدند

شهروندان استان قزوین می‌توانند موارد تخلف را پس از مشاهده به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

وقایع خبری: سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از برخورد با ۳۰ واحد نانوایی متخلف در شهر قزوین خبر داد.

جمشید خدایاری سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی افزود: این واحد‌های نانوایی در مانور ویژه نظارت و بازرسی از ۶۵ واحد نانوایی در شهر قزوین شناسایی شده‌اند.

شناسایی و جریمه نانوایی‌های متخلف در قزوین 

   وی اضافه کرد: تخلفات این واحد‌ها شامل کم فروشی، گران فروشی، نداشتن پروانه کسب و تعطیلی خودسرانه بوده که علاوه بر معرفی متخلفان به تعزیرات حکومتی برخی از واحد‌ها نیز در دستور کار پلمب قرار می‌گیرند.

  به گفته خدایاری ۲۰ نفر از بازرسان سازمان جهاد کشاورزی و بسیج اصناف در قالب ۶ تیم در این مانور از واحد‌های نانوایی شهر قزوین بازدید کرده‌اند.  

این مسئول خاطرنشان کرد: برخورد با واحد‌های متخلف عرضه کالا‌های اساسی در استان قزوین به صورت مستمر ادامه دارد و از این قبیل مانور‌ها در نقاط دیگر استان نیز اجرایی خواهد شد.

  سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان استان قزوین می‌توانند موارد تخلف را پس از مشاهده به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.