۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » بازار » قزوین » کشاورزی
  • شناسه : 29584
  • ۰۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴
  • ارسال توسط :
۲ هزار و ۹۰۰ تن کالای اساسی ماه رمضان در قزوین توزیع می‌شود
۲ هزار و ۹۰۰ تن کالای اساسی ماه رمضان در قزوین توزیع می‌شود

۲ هزار و ۹۰۰ تن کالای اساسی ماه رمضان در قزوین توزیع می‌شود

بازرسی ها از بازار کالاهای اساسی قزوین همچنان با قوت و به شکل پررنگ تداوم خواهد داشت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: ۲ هزار و ۹۰۰ تن کالای اساسی شامل برنج و شکر ایام ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت با نرخ مصوب دولتی در استان توزیع خواهد شد.

رضا افلاطونی در حاشیه نهمین مانور بازرسی و نظارت بر تولید و توزیع کالاهای اساسی کشاورزی افزود: این کالاها با هدف تنظیم بازار و کنترل قیمت ها و تامین مایحتاج عمومی مردم در ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد.

وی اظهار داشت: در ایام نوروز شاهد افزایش تقاضا برای مصرف کالاهای اساسی هستیم بنابراین نظارت ها و بازرسی های خود را بر بازار این محصولات افزایش داده ایم.

این مسوول ادامه داد: در ماه مبارک رمضان نیز که بلافاصله پس از اتمام تعطیلات نوروزی آغاز می شود، با شرایط مشابه روبه رو هستیم بنابراین بازرسی ها از بازار کالاهای اساسی قزوین همچنان با قوت و به شکل پررنگ تداوم خواهد داشت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در حال حاضر ۸۰ بازرس در قالب ۳۵ تیم بر توزیع کالاهای اساسی در بازار قزوین نظارت می کنند و در صورت مشاهده تخلفات صنفی نظیر گران فروشی، کم فروشی، احتکار و عرضه خارج از شبکه موارد را در قالب تشکیل پرونده ثبت کرده و به تعزیرات حکومتی ارجاع می دهند.

افلاطونی خاطرنشان کرد: با تمهیدات اندیشده شده برای ماه مبارک رمضان هیچ گونه کمبودی در استان پیرامون کالاهای اساسی از جمله مرغ، تخم مرغ، برنج، شکر و روغن احساس نمی شود.