۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آموزش و پرورش » استان ها » دانش و فناوری » قزوین
  • شناسه : 39843
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
  • ارسال توسط :
۲۷۴ کلاس پذیرای مسافران نوروزی در قزوین
۲۷۴ کلاس پذیرای مسافران نوروزی در قزوین

۲۷۴ کلاس پذیرای مسافران نوروزی در قزوین

پیش‌بینی می‌شود تقریبا بالای ۲ هزار و ۲۰۰ خانواده در مراکز اسکان آماده شده، پذیرش شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: برای اسکان موقت فرهنگیان در نوروز ۳۸ مدرسه شامل ۲۷۴ کلاس درس تجهیز شده است.

سیاهکالی مرادی افزود: البته این مدارس و اتاق‌ها درصورت استقبال و تکمیل ظرفیت قابل افزایش بوده و آمادگی لازم برای این امر وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: اردوگاه دانش‌آموزی شهیدبابایی یانس‌آباد نیز با تمام ظرفیت و توان در ایام نوروز آماده پذیرایی از میهمانان خواهد بود؛ همچنین سوله‌های ورزشی و نمازخانه‌های مدارس در شرایط اضطراری برای اسکان مسافران آمادگی دارند.

وی با اشاره به تعداد عوامل اجرایی برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی گفت: تقریباً بیش از ۱۲۰ نفر از همکاران در ایام نوروز به طور مستقیم مشغول خدمت‌رسانی به عنوان اعضای ستاد اسکان استان خواهند بود که به این آمار باید ناظرین و بازرسین را هم اضافه کرد که جهت بازدید از مراکز اقامت و دریافت بازخورد از مسافران راجع به نحوه اسکان به صورت سرزده مراجعه می‌کنند.

سیاهکالی مرادی بیان کرد: پذیرش فرهنگیان هم به صورت رزرو اینترنتی و هم به صورت حضوری انجام می‌شود و در شیوه غیرحضوری فرهنگیان می‌توانند با استفاده از سامانه متمرکز اسکان http://Eskan.medu.ir برای رزرو اینترنتی مراکز اسکان نوروزی اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: فرآیند پذیرش حضوری فرهنگیان در مراکز اسکان نوروزی از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: امسال پیش‌بینی می‌شود تقریبا بالای ۲ هزار و ۲۰۰ خانواده در مراکز اسکان آماده شده، پذیرش شوند.

وی افزود: کلاس‌های درس با فرش، پتو، حمام و سرویس‌های بهداشتی، آشپزخانه و اجاق گاز، وسایل گرمایشی لازم و تلویزیون و یخچال تجهیز شده است ضمن اینکه در حوزه اجرای برنامه‌های فرهنگی، بروشور‌هایی برای معرفی مراکز تفریحی و گردشگری استان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

سیاهکالی مرادی گفت: موقعیت مکانی پایگاه‌های اسکان در سامانه اسکان تعریف شده و مراجعان می‌توانند با استفاده از نرم افزار‌های مکان یاب پایگاه‌ها را پیدا کنند، در پایگاه‌ها نیز موقعیت مکانی مدارس از طریق qr کد در پشت برگه پذیرش در اختیار مسافران قرار می‌گیرد همچنین مقرر است با همکاری شهرداری‌ها بنر‌های راهنمای مراکز پذیرش و اسکان در معابر شهری نصب شود.