۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » قزوین
  • شناسه : 35009
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴
  • ارسال توسط :
۲۵۰۰ بن کارت در بین نیازمندان قزوین توزیع شد
۲۵۰۰ بن کارت در بین نیازمندان قزوین توزیع شد

۲۵۰۰ بن کارت در بین نیازمندان قزوین توزیع شد

۲ هزار و ۵۰۰ بن کارت در قالب اجرای طرح دستان مهربان بین نیازمندان این استان توزیع شد.

حجت‌الاسلام سیدمصطفی مجیدی ، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به اجرای طرح دست‌های مهربانی در استان قزوین گفت: طرح ” دست های مهربانی” همه ساله و در آستانه سال نو با هدف کمک به ایتام، نیازمندان و مستمندان با توجه به نیت واقفان اجرا می‌شود.

وی، اجرای صحیح و امینانه نیت واقفان در کمک به افراد بی‌بضاعت را از جمله مهمترین اهداف اجرایی این طرح برشمرد وافزود : شناسایی افراد نیازمند براساس نیت واقفان و بهره‌مندی آنان از اجرای نیت در جامعه و ترغیب و تشویق جهت ایجاد موقوفات جدید متناسب با نیازهای روز از دیگر اهداف این طرح است.

حجت الاسلام مجیدی، ارزش هر یک از بن کارت های توزیع شده را پنج تا هشت میلیون ریال اعلام کرد و یادآور شد: تاکنون ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بین افراد نیازمند استان توزیع شده و پیش بینی می‌شود این عدد تا زمان آغاز آغاز سال جدید نیز افزایش یابد.

به گفته این مسوول، کمک‌های صورت گرفته در این طرح به خانواده‌های بی‌بضاعت شناسایی شده توسط اداره اوقاف اهدا شده و برای انجام دسترسی آسان خانوارها، با فروشگاه های متعددی نیز قراردادهای لازم جهت خرید اقلام مورد نیاز منعقد شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح “قرار دوازدهم” در امامزاده‌های شاخص استان، تاکید کرد: براساس اسناد بالادستی سازمان اوقاف و امور خیریه، افراد علاقه مند برای خدمت در این زمینه می‌توانند به امامزادگان شاخص محل زندگی خود مراجعه کنند.

این مقام مسوول در پایان اضافه کرد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده این طرح هر ماه و به صورت مستمر با یاد و نام امام زمان (عج) و در روز دوازدهم در بقاع متبرکه انجام می‌شود و کمک‌های مردم در قالب معیشتی و کمک به آزادی زندانیان در دستور کار قرار دارد.