۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 28455
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
  • ارسال توسط :
۲۲ بهمن نقطه آغاز انقلاب بود و هر روز دامنه این انقلاب گسترده تر می شود
۲۲ بهمن نقطه آغاز انقلاب بود و هر روز دامنه این انقلاب گسترده تر می شود

۲۲ بهمن نقطه آغاز انقلاب بود و هر روز دامنه این انقلاب گسترده تر می شود

با پیروزی انقلاب ، عزت و سربلندی برای ملت ما و سایر ملت های مسلمان و آزاده فراهم شد.

سفر رئیس جمهور به روسیه گامی مهم در مسیر تحولات بین المللی

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت : مستکبران و صهیونیست ها از توسعه و گسترش روابط جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورها ناراحت و عصبانی هستند.

وی با اشاره به شکست سیاست های فشار حداکثری آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: مستکبران و دشمنان ما با هیچ راهکاری از جمله تحریم ها نتوانسته اند جلوی حرکت این ملت و نظام را بگیرند.

 امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره به فرارسیدن بهمن ماه،گفت: بهمن ماه شور و حماسه است و با پیروزی انقلاب ، عزت و سربلندی برای ملت ما و سایر ملت های مسلمان و آزاده فراهم شد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه به تحولات یمن اشاره کرد و گفت: در هفته گذشته شاهد حملات موشکی جبهه های مقاومت در یمن به متجاوزان به این کشور بودیم.

وی با اشاره به قدرت روز افزون جبهه مقاومت اسلامی در یمن،گفت: این جبهه همچنان آماده نبرد با متجاوزان بوده و اگر آنها همچنان به تجاوزگری خود ادامه دهند برایشان گران تمام می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: ۲۲ بهمن نقطه آغاز انقلاب بود و هر روز دامنه و ابعاد این انقلاب گسترده تر می شود و کشورهای اسلامی هر روز بیشتر با آرمان های انقلاب و نهضتی که امام راحل ساخت، آشنا می شوند.

نماینده ولی فقیه در قزوین خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) آرمان های حضرت زهرا (س) را دنبال و پیگیری کرد و فرمود تا بانگ “لاالله الا الله، محمد رسول الله” در جهان طنین انداز نشود، مبارزه جریان دارد.

امام جمعه قزوین پیشاپیش ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن را تبریک و تهنیت گفت و اذعان کرد: این حضرت سیده زنان عالم و جهان ما امروز تشنه فرهنگ فاطمی است.