۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استان ها » دسته‌بندی نشده » قزوین
  • شناسه : 36069
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴
  • ارسال توسط :
۲۲۰ نفر از حجاج قزوینی  سرپرستی ۲۵۰ نفر از کودکان ایتام استان را برعهده گرفتند
۲۲۰ نفر از حجاج قزوینی  سرپرستی ۲۵۰ نفر از کودکان ایتام استان را برعهده گرفتند

۲۲۰ نفر از حجاج قزوینی سرپرستی ۲۵۰ نفر از کودکان ایتام استان را برعهده گرفتند

۶۰ هزار مددجو از کمیته امداد استان قزوین خدمات دریافت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: هم اکنون ۳۳ هزار حامی از هفت هزار و ۶۰۰ نفر یتیم و محسنین در سطح استان حمایت می‌کنند که این رقم حدود سه هزار نفر بیش‌تر از حامیان سال گذشته است.

ناصر ظاهری افزود: در ایام اخیر بیش از ۲۲۰ نفر از حجاج قزوینی سرپرستی ۲۵۰ نفر از کودکان ایتام استان را برعهده گرفتند.  

وی اظهار کرد: حداقل میزان کمک حامیان در طرح اکرام ایتام برای فرزندان معنویشان ۱۰ هزار تومان است و واریز ارقام بیشتر به انتخاب و اختیار و بنا به نیت نیکوکاران می‌باشد.  

ظاهری تاکید کرد: میانگین سرانه ماهانه حامیان در استان ۱۳۴ هزار تومان و سرانه دریافتی فرزندان ایتام و محسنین نیز در استان به طور متوسط بیش از ۵۰۰ هزار تومان است.

  به گفته این مسوول، علاقه مندان می‌توانند تنها با یک بار مراجعه به دفاتر کمیته امداد در نقاط مختلف استان و یا مراجعه به سایت کمیته امداد فرزندی را برای اهدای کمک انتخاب کنند همچنین امکان مشارکت در این طرح از طریق سامانه www.۳۳۸۰۸.ir وجود دارد.  

وی خاطر نشان کرد: با عضویت در طرح اکرام ایتام، نیکوکار شماره کارت مختص یتیم و فرزند تحت حمایت خود را دریافت می‌کند و می‌تواند هر ماه کمک‌های خود را به حساب این افراد واریز کنند.

  ظاهری تاکید کرد: شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین به صورت انتخابی است، یعنی خیران و نیکوکاران خود می‌توانند فرزند تحت حمایت خود را اعم از دختر یا پسر، محل سکونت روستا یا شهر و یا دارای هر مشخصه دیگر انتخاب کرده و کمک‌های خود را به حساب آن‌ها واریز کنند.

  وی یاد آور شد: امکان مشارکت در طرح‌های مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره) از طریق کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* وجود دارد.   هم اکنون ۶۰ هزار مددجو از کمیته امداد استان قزوین خدمات دریافت می‌کنند.