۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 30443
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۰۳
  • ارسال توسط :
۱۵۷ طرح مورد نیاز استان  آذربایجان غربی مصوب شد
۱۵۷ طرح مورد نیاز استان  آذربایجان غربی مصوب شد

۱۵۷ طرح مورد نیاز استان آذربایجان غربی مصوب شد

رئیس جمهور در نشست خبری از تصویب ۱۵۷ طرح مورد نیاز برای توسعه عمران و آبادانی آذربایجان غربی خبر داد.

جت الاسلام و المسلمین رئیسی در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر یکروزه به آذربایجان غربی گفت: برای این سفر چند صد ساعت کار کارشناسی انجام شد و ۱۵۷ طرح مورد نیاز استان مصوب شد.

وی گفت: این مصوبات در بخش‌های مختلف زیربنایی، بهداشت، آب و خاک، رفاه و اجتماعی، ورزش و آموزش و نظامی و انتظامی انجام شده است.

رئیس جمهور گفت:امروز توفیق شد در سفر یکروزه به آذربایجان غربی به شهرستان های مهاباد ، میاندوآب و پیرانشهر سفر کنم و با مردم این شهرستان دیدار داشته باشم.

او گفت:استان آذربایجان غربی قطب کشاورزی ، معادن و گردشگری است و از استان های برتر  کشور به شمار می رود.

حجت الاسلام و المسلمین رییسی  با بیان اینکه احیای دریاچه ارومیه یکی از برنامه های دولت است گفت:نسبت به احیای دریاچه ارومیه اقداماتی صورت گرفته ولی منجر به نتیجه شده بنابراین از الویت های مهم دولت به ثمر رساندن برنامه ها و طرح های احیای دریاچه ارومیه است.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به سفرش به پایانه مرزی تمرچین گفت:خوشبختانه در مدت کوتاهی شاهد افزایش پنجاه درصدی صادرات به منطقه هستیم.

وی گفت:در تلاش هستیم ، تجارت و تعاملات  را با کشورهای همسایه افزایش دهیم و خوشبختانه دولت در مدت کوتاهی در این بخش نیز توفیقات زیادی داشته است.

رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه با برنامه ریزی انجام شده حجم صادرات سیب استان در دولت سیزدهم از نظر حجم ۵ برابر و ارزش ۶ برابر شده است،بیان کرد: باید موانع کشاورزی آذربایجان غربی رفع و الگوی کشت اصلاح شود.

رئیس جمهور  با اشاره به اقدامات دولت در بخش مسکن گفت:در این سفر مصوب شد ۴۹ هزار واحد مسکونی در استان ساخته شود.

حجت الاسلام و المسلمین رییسی گفت: صندوق توسعه و پیشرفت برای رفع مشکلات اقتصادی، اشتغال و توسعه ایجاد می‌شود.

رئیس جمهور ادامه داد: برنامه‌ای برای توسعه معادن استان و حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاران دولتی در حوزه معادن داریم که در کنار اجرای این طرح‌ها حق مالکان معادن  برای توسعه استان هزینه شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.